Miehen iho on erilainen kuin naisen iho

Tuttu tilanne: mies ei pidä ihonhoitoa tarpeellisena, mutta sille päälle sattuessaan hän silti käyttää puolisonsa ihania ihonhoitotuotteita. Miehen iho eroaa kuitenkin monin tavoin naisen ihosta. Siksi mies, joka haluaa tuloksia ihonhoidosta, tarvitsee aivan omat tuotteensa kylpyhuoneen kaappiin. NIVEA MEN lanseeraa uudelleen klassisen NIVEA MEN Originals -ihonhoitosarjan, joka sisältää mutkattomia ja tehokkaita tuotteita miehille. Sarja sisältää kaiken tarpeellisen miehen päivittäiseen ihonhoitoon.

Useimpien miesten ei tarvitse juurikaan vaivautua päivittäisen ihonhoidon suhteen, sillä kosteuttava kasvovoide tai partabalsami riittää pitämään ihon hyväkuntoisena ja säilyttämään sen kosteustasapainon.

NIVEA MEN Originals -ihonhoitosarja on kehitetty erityisesti miehen iholle, sillä miehen iho on erilainen kuin naisen iho. Miehen kasvojen ihon rasvakudos on 30 prosenttia paksumpi ja vahvempi. Lisäksi se sitoo vettä paremmin kuin naisen iho, minkä ansiosta miehen iho näyttää kiinteämmältä. Miehen iho ei yleensä kuivu yhtä herkästi kuin naisen iho, ja sen vuoksi ryppyjä ei synny yhtä helposti. Tästä tosin on seurauksena, että miehen iho rasvoittuu usein helpommin.

On siis monta hyvää syytä olla kajoamatta vaimon tai tyttöystävän ihonhoitotuotteisiin. Ihonhoito ei vie kuin muutaman minuutin päivässä, ja erityisesti miehille kehitettyjä ihonhoitotuotteita käyttämällä tulokset ovat paljon paremmat.

Tuttu symboli palaa

Uudelleenlanseerauksen yhteydessä NIVEA MEN päätti helpottaa Originals-sarjan tuotteiden löytämistä myymälän hyllystä ottamalla jälleen käyttöön perinteisen sinisen logon. Sitä käytettiin ensimmäistä kertaa 1920-luvulla NIVEAn klassisessa sinisessä pakkauksessa, josta on muodostunut tuotemerkin symboli.

NIVEA Men Originals -partavaahto 200 ml: suositushinta 3.15 euroa

NIVEA Men Originals After Shave Balm 100ml: suositushinta 7.75 euroa

NIVEA Men Originals -puhdistusgeeli 100ml: suositushinta 5.55 euroa

NIVEA Men Originals -kasvovoide 75ml: suositushinta 7.90 euroa

Lisätietoja:

Viestintätoimisto AC-Sanafor, Johanna Lindberg-Naulapää, johanna.lindberg-naulapaa (at) acsanafor.fi, +358 50 5147 425.

Beiersdorf Oy, Maaret Lämsä, maaret.laemsae (at) beiersdorf.com, +358 44 0905017.