Miesporukalla lomalle – naisilta pääsy kielletty!

Miehet kaipaavat välillä irtiottoa arjesta ja etäisyyttä päivittäisistä rutiineista. Silloin on loma kaveriporukan kesken paikallaan. Ei vaimoja, lapsia tai aamukuuden herätyksiä. Hotellivaraussivusto Hotels.com listasi miesporukalle sopivia lomavaihtoehtoja.

Villisian metsästystä Latviassa

Latvia on yksi Euroopan vähiten kansoitettu maa, mutta omistaa sitäkin enemmän metsää. Metsissä vilisee hirviä, susia, ilveksiä ja näätiä. Maan suosituin metsästyskohde on kuitenkin villisika. Villisian metsästyksen huippusesonki alkaa 1. toukokuuta ja päättyy 31. tammikuuta, mutta leudot vuodenajat mahdollistavat metsästyksen ympäri vuoden. Paras tapa on odottaa hiljaa saapuvaa villisikaa pellon reunalla hämärän laskeutuessa. Latvijas Safari Club sijaitsee Riikassa ja on erikoistunut järjestämään metsästysretkiä matkailijoille. Wellton Hotel Old Riga Palace, josta huoneen saa alkaen 59 eurolla, sijaitsee Riikan vanhan kaupungin laitamilla ja on täydellinen rentoutumispaikka hektisen metsästysreissun jälkeen.

Olutta nautiskelemassa Belgiassa

Oluen nautiskelijan on syytä suunnata Belgiaan, missä on tarjolla lukuisia erilaisia oluita yli 100 paikalliselta panimolta. Maan pääkaupungissa Brysselissä voi tavallisten turistinähtävyyksien, kuten kuninkaallisen linnan ja Manneken Pis -patsaan, sijaan suunnata olutbaareihin. Loistavia vaihtoehtoja ovat Chez Moeder Lambic, jossa tarjolla on yli 400 erilaista olutta tai paikallisten kantakuppilana tunnettu A La Mort Subite. Mikäli oluen historia ja valmistus kiinnostavat, on syytä tehdä retki Cantillonin pienpanimoon. Se toimii samalla museona (Musée Bruxellois de la Gueuze), jossa vierailijoilla on mahdollisuus tutustua gueuze-lambicin valmistukseen. 6.9. - 8.9.2013 järjestetään perinteinen Bryssel Beer Weekend, jonne suuntaavia odottaa oikea oluiden vallankumous. Grand Placen lähellä sijaitseva The Dominican Hotel, josta huoneen saa alkaen 120 euroa yöltä, on oiva valinta Brysseliin suuntaavalle.

Kalamiehen unelmaloma Islannissa

Islanti on jo itsessään vierailun arvoinen matkakohde, missä matkailija pääsee kokemaan geysirien ja sinisen laguunin kauneuden. Maa on myös yksi maailman parhaista perhokalastuskohteista, jossa kalastus on mahdollista ympäri vuoden. Islannin pohjoisosassa sijaitsevalle joelle matka taittuu noin kolmessa tunnissa Reykjavikista. Parhaan mahdollisen kalastuskokemuksen takaamiseksi on suositeltavaa ottaa mukaan alueen tunteva matkaopas. Hótel Varmahlíð sijaitsee joen lähistöllä ja on ihastuttavan pelkistetty hotellivaihtoehto. Hotellihuone alkaen 162 euroa per yö.

• Hinnat ovat esimerkkejä kahden hengen huoneesta per yö.
  • Hinnat on tarkistettu 30.7.2013, joten muutokset ovat mahdollisia.

Lisätiedot, kuvapyynnöt tai Hotels.comin edustajien haastattelupyynnöt Hotels.com-lehdistöpalvelusta: lehdisto (at) hotels.com tai soita viestintätoimisto AC-Sanafor 050 586 0262.

Hotels.com:

Yvonne Bonanati
Senior PR Manager
Hotels.com
ybonanati at expedia.com

Hotels.com

Hotels.com on osa kaikilla merkittävillä markkinoilla toimivaa Expedia-ryhmää ja sen valikoimiin kuuluu lähes 200 000 laadukasta hotellia, huoneistoa ja B&B-majapaikkaa yli 200 maassa ja yli 25 000 kohteessa ympäri maailmaa. Näistä kaikista löytyy täydelliseen yöpymiskokemukseen tarvittavat tiedot. Jos asiakas löytää muualta halvemman hinnan etukäteen maksamalleen hotellihuoneelle, tarjoaa Hotels.com kyseisen hotellihuoneen asiakkaalle samaan hintaan. Hotels.com hyödyntää yhtä alan suurinta hotelliyhteistyöverkostoa ja neuvottelee käyttäjille parhaat hinnat sekä tarjoaa säännöllisesti erilaisia alennuksia ja tarjouskampanjoita. Lisäksi Hotels.com tarjoaa käyttäjilleen 7 miljoonaa asiakasarviota esittelemistään kohteista ihmisiltä, jotka todella ovat yöpyneet hotelleissa. Näin asiakkaat tietävät majoitusta varatessaan mahdollisimman paljon kohteesta.

Matkailijat voivat tehdä varauksen internetissä tai soittamalla monikieliseen asiakaspalvelunumeroon +358 10 808 097. Hotels.comin sovelluksia älypuhelimille ja tableteille voi ladata osoitteesta http://fi.hotels.com/tarjoukset/mobile_fi/. Sovellusten kautta asiakkaat voivat etsiä ja tehdä varauksia missä vain ja päästä hyödyntämään yli 20 000 viime hetken tarjousta. Sovellukset ovat saatavilla yli 30 kielellä, mukaan lukien suomeksi. Sovellusten avulla käyttäjät voivat myös suodattaa ja lajitella hotelleja, lukea asiakasarvioita sekä löytää viime hetken tarjouksia läheltä omaa sijaintiaan.

Hotels.com on hiljattain lanseerannut Welcome Rewards™ -kanta-asiakasohjelmansa maailmanlaajuisesti. Welcome Rewardsissa™ asiakas saa yhden palkintoyön jokaista kymmentä Hotels.comin kautta varattua yötä kohden. Maksettavaksi jäävät vain verot ja mahdolliset lisämaksut. Hotels.comin sivuilta löytyvät ehdot ja säännöt ovat voimassa.

Viimeisen kahdeksan vuoden ajan Hotels.com on julkaissut kahdesti vuodessa palkitun kansainvälisen katsauksen hotellihuoneiden hinnoista, Hotel Price Indexin. Hotel Price Indexistä on tällä hetkellä olemassa 31 eri maiden versiota, lisätietoja: http://press.hotels.com/en-gb/hotel-price-index/. Seuraa Hotels.comia myös Facebookissa, Twitterissä ja YouTubessa.