Mitä erikoisempi hotelli, sen kauempana harmaa arki

14.4.2010 Mitä erikoisempi hotelli, sen kauempana harmaa arki Jos kaipaat lomaltasi kunnon irtiottoa arjesta, kannattaa valita hotelli, joka tarjoaa arjesta poikkeavan ympäristön. Erilaisessa ympäristössä ajatukset pysyvät poissa töistä ja kiireistä. Hotels.com suosittelee ihmeellisiä hotelleja matkaajille, jotka haluavat hotellilta muutakin kuin vain yösijan. Shinjuku Kuyakushomae Capsule Hotel, Tokio, Japani (yksi tähti) Vain Japanista voi odottaa löytävänsä näin erikoisen hotellin. Hotellissa nukutaan omissa noin 2x1 metrin kokoisissa kapseleissa. Jokainen vierailija saa tullessaan käteensä rannekkeen, jossa on sekä nukkumakapselin että säilytyskaapin numero. Kapselit ovat kuin hotellihuoneita pienoiskoossa, jokaisessa on oma televisio, radio ja yövalo. Hotelli tosin majoittaa vain miehiä, joten naisten täytyy jättää tämä ihmeellinen kokemus väliin. Hinnat alkaen 29 euroa yöltä. Wigwam Motel Route 66, Kalifornia, Yhdysvallat (kaksi tähteä) Intiaanikulttuurin ystävien kannattaa pistää mieleensä tämä kalifornialainen hotelli, joka tarjoaa vierailleen hyvin varusteltuja tiipii-huoneita. Jokainen hotellihuone sijaitsee omassa tiipiissään. Nykyaikaisiin tiipiisiin mennään kunnon ovesta ja sisustus vastaa oikeaa hotellihuonetta sänkyineen, sohvineen ja ilmastointilaitteineen. Hotelli sijaitsee historiallisen Pohjois-Amerikkaa halkovan Route 66 -valtatien varrella. Hotellin mukavuuksiin kuuluvat uima-allas, langaton verkko ja grillausmahdollisuus. Hinnat alkaen 49 euroa yöltä Travel Charme Kurhaus Sellin, Ostseebad Sellin, Saksa (neljä tähteä) Tämä Pohjois-Saksassa Itämeren rannikolla sijaitseva hotelli muistuttaa satulinnaa. Hotellissa on Puria-kylpylä, jossa voi hemmotella itseään muun muassa hieronnalla tai jalkakylvyllä. Ostseebad Sellin on ihanan idyllinen alue, ja sen meri-ilmasto ja rannat saavat ajatukset lepäämään. Kannattaa vierailla myös alueen pienissä kylissä ja kierrellä luonnossa. Hinnat alkaen 93 euroa yöltä. The Village Cave Hotel, Göreme, Turkki “Vanhassa vara parempi” kuuluu vanha sananlasku, joka pitää hyvin paikkansa tämän ihmeellisen hotellin kohdalla. Hotelli on rakennettu Çavuşin kylän luoliin ja sen autenttinen ympäristö tarjoaa mitä parhaimman paikan rentoutua lähellä luonnon rauhaa ja kaukana kaupunkien vilskeestä. Itse hotelli on yli 100 vuotta vanha ja asuintilojen kaivaminen kiven sisään on alueella perinteinen tapa. Hinnat alkaen 77 euroa yöltä. Conrad Maldives Rangali Island, Rangali Island, Malediivit (viisi tähteä) Tämä Malediiveilla sijaitseva luksushotelli tarjoaa loistavat mahdollisuudet hemmotteluun ja rentoutumiseen. Rangali Island -saarelle täytyy lentää Malediivien pääkaupungista Malesta, joten olet lomallasi varmasti eristyksissä muusta maailmasta. Upea paratiisimainen luonto häkellyttää kokeneemmankin matkailijan. Intian valtameri tarjoaa hyvät mahdollisuudet harrastaa monenlaista vesiurheilua kuten kalastusta tai snorklausta. Tosin tämä hotelli vaatii matkaajalta suurempaa budjettia. Hinnat alkaen 433 euroa yöltä. Lisätietoja osoitteessa www.hotels.com tai numerossa 010 808 097. • Hinnat ovat esimerkkejä kahden hengen huoneesta per yö. • Hinnat on tarkistettu 7.4.2010, joten muutokset ovat mahdollisia. Lisätiedot, kuvapyynnöt tai Hotels.comin edustajien haastattelu Hotels.com-lehdistöpalvelusta: lehdisto@hotels.com Aino Ruikka aino.ruikka@acsanafor.fi +358 40 706 8021 Sanna Aaltonen sanna.aaltonen@acsanafor.fi +358 40 840 6368 Kate Hopcraft khopcraft@hotels.com +44 20 7019 2165 Hotels.com Hotels.com on osa kaikilla merkittävillä markkinoilla toimivaa Expedia-ryhmää ja sen valikoimiin kuuluu yli 110 000 laadukasta hotellia, huoneistoa ja B&B-majapaikkaa ympäri maailmaa. Jos asiakas löytää muualta halvemman hinnan etukäteen maksamalleen hotellihuoneelle, tarjoaa Hotels.com kyseisen hotellihuoneen asiakkaalle samaan hintaan. Hotels.com neuvottelee käyttäjille parhaat hinnat sekä tarjoaa käyttäjilleen jo 1,8 miljoonaa asiakasarviota esittelemistään kohteista. Hotels.com voitti Webuser-lehden jakaman Gold Award -palkinnon parhaana hotellivaraussivustona helmikuussa 2009. Tällä hetkellä Hotels.com-sivustoja on maailmanlaajuisesti yli 70, mukaan lukien 31 sivustoa 24 eri kielellä EMEA-alueella. Matkailijat voivat tehdä varauksen internetissä tai soittamalla monikieliseen asiakaspalvelunumeroon +358 10 808 097.