Mobil 1™ “Get Personal” -kilpailu vie fanit moottoriurheilun sydämeen

Uusi moottoriurheiluaiheinen kilpailu tarjoaa pääsyn Vodafone McLaren Mercedes -Formula 1 -tiimin kulissien taakse.

• ”Get Personal” -kilpailussa moottoriurheilufanit pääsevät virtuaalisesti kokemaan hetken Vodafone McLaren Mercedes -tiimin kuljettajana.
  • Kilpailuun voi osallistua luomalla oman version kampanjavideosta.
  • Kilpailun pääpalkintona on matka marraskuussa järjestettävään Formula 1™ Yhdysvaltojen Grand Prix -osakilpailuun Teksasiin.

Mobil 1 on lanseerannut uuden verkkokilpailun moottoriurheilufaneille ympäri maailmaa. Kilpailu perustuu Mobil 1:sen ja Vodafone McLaren Mercedes -tiimin pitkäaikaiseen yhteistyöhön. Kisaamalla osallistujat pääsevät Vodafone McLaren Mercedes -tiimin tapahtumien keskiöön.

“Etsimme jatkuvasti uusia keinoja tuoda moottoriurheilufanit lähemmäksi toimintaa ja kertoa heille strategioista ja teknologiasta, jotka auttavat tiimejä nousemaan palkintokorokkeelle”, kertoo ExxonMobilin Euroopan, Afrikan ja Lähi-idän henkilöautopuolen markkinointipäällikkö Benjamin Pinkert.

”Kilpailun avulla pääsemme hyödyntämään pitkäaikaista kumppanuuttamme Vodafone McLaren Mercedeksen kanssa. Näin voimme mahdollistaa faneille ainutlaatuisen kokemuksen ja pääsyn yhden suosituimman Formula 1 -tiimin sisäpiiriin.”

Kilpailija voi jakaa hetkensä virtuaalisena Formula 1 -kuskina ystävilleen

Kilpailuun voi osallistua luomalla oman version kampanjaan kuuluvasta videosta, ja näin kokea virtuaalisesti hetken Vodafone McLaren -tiimin testikuljettajana. Kilpailun aikana osallistujille esitetään lisäksi yksi moottoriurheiluaiheinen kysymys.

Kilpailuun voi osallistua Mobil 1:sen kotisivulla, jossa kilpailijoita pyydetään valitsemaan sosiaalinen verkko, Facebook tai Twitter, kilpailuun osallistumiseksi ja oman videon luomiseksi. Osallistujan profiilikuva lisätään videoleikkeeseen ja hän voi jakaa kokemuksensa sosiaalisessa mediassa eteenpäin myös kavereilleen.

Kilpailu on käynnissä ja se loppuu 15. elokuuta. Kampanjasivulta löytyy myös Mobil 1 -tiimin jakamaa moottoriurheiluaiheista sisäpiiritietoa.

Pääpalkintona matka 2013 Formula 1 Yhdysvaltojen Grand Prix -osakilpailuun

Kilpailun pääpalkintona on matka marraskuussa järjestettävään Formula 1 Yhdysvaltojen Grand Prix -osakilpailuun Teksasiin.

Voittaja pääsee tapaamaan Mobil 1:sen ja Vodafone McLaren Mercedeksen tiimejä ja tutustumaan varikkosuoraan. Lisäksi hän saa ainutlaatuisen tilaisuuden seurata kulissien takana miten Mobil 1 -teknikot analysoivat öljyn ja polttoaineen kulutusta radalla.

Pääpalkinnon lisäksi jaossa on muita ainutlaatuisia tuotepalkintoja vaihteistorattaista kypäräjäljennöksiin ja autojen pienoismalleihin.

Kilpailu on käynnissä 14 Euroopan maassa sekä Egyptissä. Kilpailussa jaetaan yksi matkapalkinto. Kilpailun voittaja valitaan kilpailuun oikein rekisteröityneiden ja oikein vastanneiden kesken. Hänen tulee olla 18 vuotta täyttänyt.

Kilpailuun voi osallistua myös erillisellä osallistumislomakkeella, mikäli kilpailija ei halua tehdä omaa videota.

Vuoden 2013 Grand Prix -kausi on jo 19. vuosi ExxonMobilin ja Vodafone McLaren Mercedeksen teknologisessa kumppanuudessa. Mobil 1:sen asiantuntijat ovat mukana jokaisessa kilpailussa toimittaen korkealaatuiset voiteluaineet, kilpa-autoiluun soveltuvat polttoaineet ja teknisen ammattituen Vodafone McLaren Mercedes -tiimille.

"Get Personal" -video.

Lisätietoja: Mari Saarinen, Viestintätoimisto AC-Sanafor Oy, p. 040 575 8001, mari.saarinen (at) acsanafor.fi

Tietoa Mobil 1:sestä

Maailman johtava synteettinen moottoriöljy Mobil 1 sisältää kulumista estävän teknologian, joka tarjoaa perinteisiä moottoriöljyjä paremman suorituskyvyn. Tämän teknologian ansiosta Mobil 1 täyttää tai ylittää autonvalmistajien kovimmatkin standardit ja tarjoaa poikkeuksellisen suojan moottorin kulumista vastaan normaaleissa ja jopa joissain äärimmäisimmistä olosuhteista. Mobil 1 virtaa äärimmäisissä lämpötiloissa nopeasti suojatakseen moottorin kriittisiä osia, ja on suunniteltu maksimoimaan moottorin suorituskyky ja auttamaan moottorin eliniän pidentämisessä. Lisätietoja Mobil 1 -voiteluaineista: www.mobil1.fi

Mobil ja Mobil 1 ovat ExxonMobilin tai jonkun sen tytäryhtiön rekisteröityjä tuotemerkkejä.