Mobil Delvac mukana Ammattina sankari -TV-ohjelmassa

ExxonMobil toimii maaliskuun lopussa TV5:lla alkavan Ammattina sankari -ohjelman yhteistyökumppanina. Ohjelmasarja alkaa sunnuntaina 30.3.2014 klo 13.30, TV5:lla. Ammattina sankari on 12-osainen ohjelmasarja raskaan kaluston kuljettajista. Ohjelmassa seurataan neljää eri raskaan kaluston kuljettajaa ja heidän työtään arjessa.

Ohjelmassa päästään kurkistamaan kuljettajien arkeen, esimerkiksi mitä työpäivään kuuluu, ja miten kuljettajan arjessa tapahtuvat asiat vaikuttavat toisiinsa. Matkan varrella katsoja pääsee todistamaan työhön kuuluvia iloja ja haasteita – samalla karistetaan myös ammattiin mahdollisesti liittyviä ennakkoluuloja.

– TV-ryhmä on ollut kuvaamassa kuljettajien arkea tien päällä ja asiakkaidemme luona. Kuljettajat tekevät yhteiskunnan kannalta tärkeää työtä, ilman heitä tämä yhteiskunta ei yksinkertaisesti pysyisi toiminnassa! Haluamme olla mukana tarjoamassa katsojille elämyksiä ja yllätyksiä kuljettajien työn suhteen. Kuljettajat ovat oikeita työn sankareita, niin vaihtelevissa olosuhteissa ja työtehtävissä he toimivat. Ohjelman tavoitteena on myös houkutella alalle uusia kuljettajia, mikä sinänsä on erittäin hyvä tavoite, sanoo ExxonMobilin raskaan kaluston voiteluaineiden markkinoinnista vastaava Tuula Heiskanen.

Sarja huipentuu Ammattina Sankari -gaala-tilaisuuteen, jossa sarjan päähenkilöt kohtaavat toisensa ja pääsevät jakamaan kokemuksiaan. Pidä siis silmäsi auki ja hyppää kyytiin 30.3. TV5:lla!

ExxonMobil on erikoistunut raskaan kaluston voiteluaineiden valmistukseen jo yli 80 vuoden ajan. Monet maailman johtavat ja suurimmat raskaiden kuorma-automoottorien valmistajat valitsevat Mobil Delvacin ajoneuvojensa ensitäyttö- ja huoltoöljyksi.

Lue lisää ExxonMobilista ja moottoriöljyistämme: Mobil Delvac: www.mobil.fi, Mobil 1: www.mobil1.fi, ExxonMobil: www.exxonmobil.com

Lisätietoja: Mari Saarinen, Viestintätoimisto AC-Sanafor, +358 (0)40 575 8001, mari.saarinen@acsanafor.fi