• AC-Sanafor/

Musiikki tyylikkäästi kuulokkeista: CitiScape pitää kaupungin äänet ulkona ja musiikin sisällä

CitiScape-kuulokkeiden suunnittelun lähtökohtana ovat olleet kaupunkilaisten tarpeet, joista tärkeimpiä ovat tyyli ja halu kulkea musiikin tahtiin. Philips kysyi kuulokkeiden suunnittelua varten vinkkejä tavallisilta kaduntallaajilta maailman tyylimetropoleissa: Berliinissä, New Yorkissa, Shanghaissa, Pariisissa ja Tokiossa.

Kaupungit kasvavat ja elämme yhä tiiviimmin elämää sykkivien katujen keskellä, ympäristössä joka ei koskaan nuku. Siksi Philips halusi ottaa vaikutteita maailman metropoleista, jotka ovat tyyliesikuvia muulle maailmalle. Opiskelijat, DJ:t ja muotisuunnittelijat kertoivat, mitä he toivovat täydellisiltä kuulokkeilta liikkuessaan kaupunkien kaduilla.

Eri kaupungeissa on eri elämäntyylit ja eri ihmiset, mutta urbaanien ihmisten toiveet olivat silti samat. Kuulokkeiden kanssa voi ihmisvilinässäkin liikkuessa sulkea kaupungin ulkopuolelle ja säilyttää oman reviirinsä tinkimättä kuitenkaan mukavuudesta ja tyylistä. CitiScape-malleissa onkin erityisesti nykyiseen kaupunkielämään kehitetyt ominaisuudet ja tyyli.

Uptown – upeaa retrotyyliä

New York -henkinen Uptown on materiaaleiltaan sekoitus alumiinia ja nahkaa. Pehmeät kupit tekevät musiikinkuuntelusta mukavaa, vaikka joutuisitkin odottamaan bussia hieman pidempään. MusicSeal-ominaisuus sulkee suurkaupungin melun ulkopuolelle ja musiikin sisäpuolelle, joten omaa lempimusiikkiaan ei tarvitse jakaa koko muun maailman kanssa. Uptownia löytyy myös mustana ja ruskeilla pehmusteilla sekä ruskeina ja vaaleanharmailla pehmusteilla.

Suositushinta on 99,99 euroa. Lisää tuotetietoja täältä.

Downtown – vaikutteita katumuodista

Downtownin rennon tyylin taustalla on New Yorkin katumuoti. Kevyt jousiteräsrakenne ja pehmeät korvalaput takaavat rennon kuuntelukokemuksen jopa ruuhkan keskellä. Kuten Uptowneissa, myös Downtown-kuulokkeissa on MusicSeal-ominaisuus. Downtonia on saatavilla ruskeana ja vaaleanharmaana, jotta voit sovittaa kuulokkeet helposti päivän asuvalintaan.

Suositushinta on 69,99 euroa. Lisää tuotetietoja täältä.

Shibuya – japanilaista popkulttuuria

Shibuya-kuulokkeissa yhdistyvät japanilainen popkulttuuri ja yksinkertainen tyylikkyys. Erityisen kevyet materiaalit ja ääntä eristävät korvatyynyt saavat haluamaan kulkea pitkin kaupunkia tanssahdellen paikasta toiseen. Sinisenä tai vaaleanpunaisena Shibuya tuo lisää väriä elämään. Shibuyat saa myös valkoisena tai ruskeana sopien maltillisemmalle mielentilalle.

Suositushinta on 49,99 euroa. Lisää tuotetietoja täältä.

Lisää tuotekuvia löytyy täältä.

Lisätietoja:

Max Hellström, Lehdistövastaava, Philips Consumer Lifestyle, max.hellstrom@philips.com, +46 708 32 21 05

Kuvia, tuotetietoja ja kokeilupyynnöt:

Viestintätoimisto AC-Sanafor, philips@acsanafor.fi, +358 40 706 8021

Lisää Philipsin uutisia voi lukea Philipsin MyNewsdesk-lehdistöhuoneessa.

Royal Philips Electronics

Royal Philips Electronics (Alankomaat) (NYSE: PHG, AEX: PHI) on kansainvälinen terveydenhuolto- ja hyvinvointiratkaisujen tarjoaja, joka keskittyy parantamaan ihmisten jokapäiväistä hyvinvointia ajankohtaisten innovaatioiden avulla. Maailman johtavana terveydenhuolto-, valaistus- ja lifestyle-ratkaisujen tarjoajana Philips yhdistää tuotteissaan teknologian ja muotoilun asiakaslähtöisesti sekä toimii tavaramerkkilupauksensa ”sense and simplicity” mukaisesti. Pääkonttori sijaitsee Alankomaissa, ja Philipsillä on 122 000 työntekijää yhteensä yli 100 maassa. Vuonna 2011 yritys saavutti 22,6 miljardin euron liikevaihdon ja se on markkinajohtaja niin lääketieteellisen sydän, akuutti- ja kotihoitolaitteiston kuin energiatehokkaiden valaistusratkaisujen ja lifestyle- ja hyvinvointituotteidenkin alalla. Tämän lisäksi Philips on vahvassa johtavassa asemassa taulutelevisioiden, miesten parranajo- ja karvanpoistotuotteiden, kannettavien ääni- ja videotuotteiden sekä hammashoitotuotteiden tarjoajana.

Uutisia: www.philips.fi/uutiset