New Yorkin hotelleissa on nyt isot alennukset

Hotels.com hemmottelee mattimyöhäisiä lomanviettäjiä aloittamalla alennusmyynnit New Yorkin hotelleissa. Lentoliput ovat tällä hetkellä myös edullisia, joten mikäli töihin paluu ahdistaa loman jälkeen, on nyt hyvä hetki lähteä äkkilähdöllä New Yorkiin arkea karkuun. Alehotellien joukosta löytyy jokaiselle omansa, halusi sitten historian havinaa tai taiteellista designia.

New Yorkin hotelliale on voimassa 18.8.–30.9.2009 ja matkustusaikaa on aina syyskuun viimeiseen päivään asti. Eastgate Tower Suite Hotel (kolme tähteä) Hinnat alkaen 108 euroa - säästä 50 %! Manhattanin itäpuolella olevan hotellin kaikki huoneet ovat sviittejä. Hotels.comin käyttäjien arvioissa tämä hotelli on saanut loistavat pisteet sijaintinsa ja kodikkuutensa ansiosta. Käyttäjät myös suosittelevat hotellia niin lapsiperheille, häämatkalaisille kuin yksinmatkustavillekin, joten se todella sopii kaikille. Huoneistot ovat sisustukseltaan kauniita ja tilavia. Lisätietoja osoitteessa www.hotels.com tai numerossa 010 808 097. Park Central New York Hotel (neljä tähteä) Hinnat alkaen 107 euroa - säästä 40 %! Park Central New York Hotel tarjoaa loistavat harrastusmahdollisuudet lomailijalle. Aktiivinen turisti voi juosta aamulenkkinsä kirpeässä aamuilmassa viereisessä Central Parkissa, ja rennommalla otteella lomailevat pääsevät sightseeing-bussin kyytiin lähes hotellin ovelta. Lisätietoja osoitteessa www.hotels.com tai numerossa 010 808 097. WooGo Central Park - Tempo Apartments (kaksi tähteä) Hinnat alkaen 105 euroa - yövy kolme yötä ja säästä 30 %! Läntisellä Manhattanilla oleva hotellin huoneistot henkivät kodinomaisuutta ja lämpöä — täällä voisi kuvitella asuvansa pidempäänkin. Kävijäarvioiden mukaan hotellin henkilökunta on ystävällistä, ja hotelli on viihtyisä loman tukikohta sykkivässä New Yorkissa. Lisätietoja osoitteessa www.hotels.com tai numerossa 010 808 097. The Pod Hotel New York (kolme tähteä) Hinnat alkaen 66 euroa - säästä 25 %! Manhattanin itäpuolella sijaitseva The Pod Hotel New York on kävelymatkan päässä turistin pakollisista vierailukohteista kuten Central Parkista ja Fifth Avenuesta. Asiakkaat ovatkin kiitelleet erityisesti juuri sijaintia, sekä hotellin katolla olevaa baaria. Lisätietoja osoitteessa www.hotels.com tai numerossa 010 808 097. Hotel Belleclaire (kolme tähteä) Hinnat alkaen 69 euroa - yövy kolme yötä ja säästä 25 %! Tämä Broadwaylla sijaitseva hotelli huokuu Ison Omenan henkeä sisustuksessaan: huoneissa on suuret kaari-ikkunat ja huonekaluissa on käytetty tummaa puuta sekä vaaleita kankaita luomaan kontrastia. Hotels.comin käyttäjät kertovatkin arvosteluissaan kyseessä olevan kaunis hotelli, jonne haluaa palata uudelleen ja uudelleen. Lisätietoja osoitteessa www.hotels.com tai numerossa 010 808 097. Marrakech Hotel (kolme tähteä) Hinnat alkaen 82 euroa - yövy kolme yötä ja säästä 20 %! Mikäli New York itsessään ei ole tarpeeksi eksoottinen, Marrakech Hotelista löydät lisää mystiikkaa ja marokkolaishenkisen sisustuksen. Hotelli on Broadwaylla, Central Parkin länsipuolella, mutta sen tunnelman ansiosta matkailija voi kuvitella olevansa arabialaisessa keitaassa. Lisätietoja osoitteessa www.hotels.com tai numerossa 010 808 097. Lisätietoja osoitteessa www.hotels.com tai numerossa 010 808 097. • Hinnat ovat esimerkkejä kahden hengen huoneesta per yö. • Hinnat on tarkistettu 18.8.2009, joten muutokset ovat mahdollisia.