Nimitysuutinen: Satu Rasa palasi AC-Sanaforiin

Satu Rasa palasi viestintätoimisto AC-Sanaforiin

Satu Rasa aloitti AC-Sanaforissa lääketieteen ja terveysviestinnän tiimin johdossa ja vanhempana viestintäkonsulttina 26.11.2010. AC-Sanaforiin Satu siirtyi TBWA Northista, jossa hän työskenteli Account Managerina markkinointiviestinnän parissa. Aiemmin Satu on työskennellyt Account Managerina myös EuroRSCG BNL:ssä. Sitä ennen hän työskenteli Sanafor Oy:ssa.
Satu Rasa on valmistunut filosofian maisteriksi Jyväskylän yliopistosta vuonna 2005. Pääaineenaan hän luki viestintätieteitä ja sivuaineinaan suomen kieltä, yleistä kirjallisuustiedettä sekä valtio-oppia.

Lisätietoja: Viestintätoimisto AC-Sanafor Oy, Toimitusjohtaja Sari-Liia Tonttila, sari-liia.tonttila@acsanafor.fi, puh. 0500 659 300, www.acsanafor.fi

AC-Sanafor on kriisiviestintään erikoistunut viestintätoimisto, jolla on osaamistiimit teknologia-, kuluttaja-, lääketiede ja terveys- sekä julkishallinnon viestinnässä. AC-Sanaforin asiakkaita ovat muun muassa Tekla, Hotels.com, Novo Nordisk Farma, Liikennevirasto sekä ExxonMobil.