Nivea for Men -partakone hoitaa miehen ihoa

Lehdistötiedote lokakuu 2009 PHILIPS NIVEA FOR MEN -PARRANAJOKONE – HOITAA MIEHEN IHOA NAISEN OTTEELLA Ihohoidon korostamisen nähdään usein olevan tyypillisesti naisellinen piirre. Useat miehet käyttävät kuitenkin päivittäin kumppaniensa ihonhoitotuotteita välttääkseen parranajon aiheuttamaa ihoärsytystä. Uusi Philipsin Nivea for Men -parranajokone kosteuttaa ihoa parranajon aikana tavalla, joka saa ihon tyytyväiseksi. – Tavallisin väärinkäsitys sähköisistä parranajokoneista on se, että ne saavat aikaan huonomman parranajotuloksen kuin partahöylä ja aiheuttavat ihon ärsyyntymistä. Nivea for Men –parranajokoneessa on useita ominaisuuksia, jotka torjuvat näitä näkemyksiä. Parranajokone täytetään kosteusemulsiolla, joka levittyy suoraan iholle kosteuttaen sitä parranajon aikana. Teräpää nostaa karvat hellävaraisesti ylös, joka pienentää ihoärsyyntymisen riskiä ja antaa ravitsevan parranajon, kertoo Philips Consumer Lifestylen suhdetoimintajohtaja Max Hellström. TÄYDELLINEN PARRANAJO JA TERVE IHO Nivea for Men toimii myös suihkussa. Lämmin vesi auttaa avaamaan ihohuokoset, jolloin parranajo samalla hoitaa ihoa. Joustava teräpää myötäilee kasvon muotoja niin pehmeästi, että leuan vaikeapääsyisimmätkin paikat jäävät yhtä sileäksi kuin kasvon yläosat. – Nykypäivän selkeät trendit näyttävät, että miehet arvostavat ihonhoitoa, jotta voisivat tuntea olonsa raikkaaksi ja välttää iho-ongelmia. Nivea for Men antaa täydellisen parranajon ja hoitaa samalla ihoa. Niille naisille, joiden miehillä on tapana lainata heidän kosteusvoiteita, Nivea for Men on täydellinen lahja annettavaksi, sanoo Max Hellström. PHILIPS NIVEA FOR MEN OHJEHINNAT HS 8460/25: 189 euroa – täyttö- ja latausteline, pikalataus, 3 LED-merkkivaloa, rajain 75 ml emulsio HS 8440/23: 149 euroa – pikalataus, 2 LED-merkkivaloa, 30 ml emulsio HS 8420/23: 99 euroa – merkkivalo, 30 ml emulsio TUOTETIEDOT http://www.support.philips.com/support/catalog/products.jsp;jsessionid=63F1E233D9D6F96D925B6B7505BB08F3.app107-drp1?_dyncharset=UTF-8&country=&categoryid=ME_COOLSKIN_SU_FI_CARE&userLanguage=fi&navCount=2&groupId=PERSONAL_CARE_GR_FI_CARE&catalogType=&navAction=push&userCountry=fi&title=Philips+NIVEA+FOR+MEN+-parranajokone&cateId=PEC_MENSGROOMING_CA_FI_CARE KUVAT http://www.dealersupport.se/imagebank3/index.php?mcid=3&cat=164 LISÄTIEDOT Philips Consumer Lifestyle, Tarja Jäntti-Eade, Media Relations manager, 040 529 0227 tai tarja.jantti-eade@philips.com KOKEILUPYYNNÖT Maija Hakala, viestintätoimisto AC-Sanafor, 050 33 828 73 tai maija.hakala@acsanafor.fi www.miehetovathaavoittuvia.fi Lainaa Jaakko Saariluoman ääni: vieraile kampanjasivulla kuulemassa, mitä miesten haavoittuvaisuus tarkoittaa. Jaa kokemuksesi Facebookissa, Twitterissa tai blogissasi. **************************** Royal Philips Electronics (Alankomaat) (NYSE: PHG, AEX: PHI) on kansainvälinen terveydenhuolto- ja hyvinvointiratkaisujen tarjoaja, joka keskittyy parantamaan ihmisten jokapäiväistä hyvinvointia ajankohtaisten innovaatioiden avulla. Maailman johtavana terveydenhuolto-, valaistus- ja lifestyle-ratkaisujen tarjoajana Philips yhdistää tuotteissaan teknologian ja muotoilun asiakaslähtöisesti sekä toimii tavaramerkkilupauksensa ”sense and simplicity” mukaisesti. Pääkonttori sijaitsee Alankomaissa, ja Philipsillä on 121 000 työntekijää yhteensä yli 60 maassa. Vuonna 2008 yritys saavutti 26 miljardin euron myynnin ja se on markkinajohtaja niin lääketieteellisen sydän, akuutti- ja kotihoitolaitteiston kuin energiatehokkaiden valaistusratkaisujen ja lifestyle- ja hyvinvointituotteidenkin alalla. Tämän lisäksi Philips on vahvassa johtavassa asemassa taulutelevisioiden, miesten parranajotuotteiden, kannettavien ääni- ja videotuotteiden sekä hammashoitotuotteiden tarjoajana. Uutisia Philipsiltä löydät osoitteesta http://socialmedianewsroom.philips.fi/