Nopeasti valmistuvaa ”slow foodia” Philipsin uudella SoupMaker -laitteella

Kiireisen arjen pyörittäminen ja herkullisen, terveellisen ruoan valmistaminen voi olla haastava yhtälö. SoupMaker on Philipsin uusi keittiön pienkone, jolla voi valmistaa niin lämpimiä, kylmiä, silkkisiä kuin sakeaitakin keittoja, smoothieita ja jääjogurtteja – kätevästi ja minimivaivalla. Keittiön kameleontin avulla terveellisen ja monipuolisen ruoan valmistaminen on helppoa ja inspiroivaa.

Philips tuo markkinoille uuden älykkään keittiön pienkoneen, jonka avulla keitot, smoothiet ja hillokkeet valmistuvat helposti, siististi ja minimivaivalla.

SoupMakerissa on neljä valmista ohjelmaa, joilla voi valmistaa niin lämpimiä, kylmiä, silkkisiä kuin sakeaitakin keittoja, smoothieita ja hillokeita – juuri oikeassa lämpötilassa ja ajassa. Laitteen asetuksia voi säätää myös käsin juuri halutun koostumuksen saavuttamiseksi.

Terveellinen ja maukas ruoka valmistuu SoupMakerilla kädenkäänteessä: ainekset mitataan kannuun, valitaan haluttu ohjelma ja SoupMaker huolehtii lopusta. Noin 20 minuutin kuluttua herkullinen, terveellinen ja lisäaineeton kotiruoka on valmista.

SoupMaker on erittäin helppo puhdistaa. Laitteen 1,2 litran ruostumattomasta teräksestä valmistetussa kannussa valmistuu juuri sopivasti ruokaa neljälle ihmiselle ja ruoka pysyy lämpimänä 40 minuutin ajan.

SoupMakerin mukana tulee reseptikirja, joka sisältää ohjeet muun muassa klassisen tomaattikeiton, purjokeiton, porkkanasosekeiton ja mausteisen omenahillokkeen valmistamiseen. Kaiken kaikkiaan kirja sisältää 32 herkullista ja terveellistä reseptiä.

SoupMaker on myynnissä suositushintaan 99 € (sis. alv. 24 %)

SoupMakerin omalla sivulla voit tutustua SoupMakeriin tarkemmin sekä osallistua kilpailuun, jonka palkintona on oma SoupMaker-laite.

Katso myös video SoupMakerista tai vieraile Philipsin Facebook, Instagram tai YouTube-sivuilla.

Lisätietoja:

Kati Partanen, Trade marketing manager, Philips Consumer Lifestyle, kati.partanen@philips.com, +358 40 9652683

Kuvia, tuotetietoja ja kokeilupyynnöt:

Viestintätoimisto AC-Sanafor, philips@acsanafor.fi, +358 40 706 8021

Lisää Philipsin uutisia voi lukea Philipsin MyNewsdesk-lehdistöhuoneessa.

Royal Philips Electronics

Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHIA) on terveyden ja hyvinvoinnin alalla toimiva monialayritys, joka keskittyy parantamaan ihmisten elämänlaatua mielekkäiden innovaatioiden avulla terveydenhuollon, lifestyle-tuotteiden ja valaistuksen alalla.

Yhtiön pääkonttori on Alankomaissa. Vuonna 2013 Philipsin palveluksessa työskenteli noin 115 000 henkilöä ja sen myynti oli 23,3 miljardia euroa. Yhtiöllä on myyntiä ja palveluita nykyisin yli 100 maassa. Philips on johtavassa asemassa kardiologisen hoidon, akuutti- ja kotihoidon, energiaa säästävien valaistusratkaisujen ja uudenlaisten valaistussovellusten sekä parranajon, muun kauneudenhoidon ja suun terveyden alalla. Philipsin uutisia voit lukea osoitteessa www.philips.fi/uutiset.