Ota aikaa hyvinvoinnille

Vuoden pimein aika houkuttelee itsensä hemmotteluun. Joulukiireiden jälkeen on hyvä hetki rentoutua ja kerätä voimia kevääseen. Maailman johtava hotelli- ja majoituspalveluiden varaussivusto* Hotels.com on etsinyt joukon hotelleja, joissa nukkumisen lisäksi voi nauttia myös rentouttavasta kylpylätunnelmasta, hieronnasta ja erilaisista hoidoista.

Rocco Forte Hotel, Berliini, Saksa (viisi tähteä)
Hinnat alkaen 218€ yöltä
Tämä ylellinen kylpylähotelli sijaitsee rakennuksessa, jossa toimi aiemmin Dresdner Bankin päämaja. Itäsaksalainen pankki on kokenut todellisen muodonmuutoksen, sillä nykyisin sen entisestä kultaholvista löytyy kaikkia aisteja hellivä kylpylä, johon kuuluu muun muassa suomalainen sauna, aromaattinen höyryhuone ja kuusi erillistä huonetta, joissa voi kokeilla erilaisia hierontoja ja body wrap -hoitoja.
Varaa osoitteessa www.hotels.com tai numerossa +358 10 808 097.

K-West, Lontoo, Iso-Britannia (neljä tähteä)
Hinnat alkaen 156€ yöltä
Hienostunut K West -hotelli sijaitsee lähellä viehättävää Notting Hillin aluetta. Tämän kosmopoliittisen hotellin K Spassa voit nauttia kuumakiviterapiasta, aromaterapiasta ja kellunta-altaista. Myös hotellihuoneet on suunniteltu niin, että ne tarjoavat yöpyjälle mahdollisuuden täydelliseen rentoutumiseen. Hoitojen jälkeen on hyvä nukahtaa käsintehtyjen patjojen ja paksujen peittojen väliin.
Varaa osoitteessa www.hotels.com tai numerossa +358 10 808 097.

Radisson SAS, Liverpool, Iso-Britannia (neljä tähteä)
Hinnat alkaen 156€ yöltä
Jos suuntana on Euroopan vuoden 2008 kulttuuripääkaupunki Liverpool, rentouttava majapaikka löytyy aivan kaupungin keskustasta. Radisson SAS on sisustettu modernin tyylikkäästi, ja sen ARK Spa tarjoaa valikoiman Elemisin ja Crystal Clearin kasvohoitoja, hierontaa sekä hoikentavia body wrap -hoitoja. Hotellihuoneen voit valita oman tunnelman ja maun mukaan – valinnanvaraa löytyy sekä merelliseen Ocean- että kaupunkimaiseen Urban-tyyliin.
Varaa osoitteessa www.hotels.com tai numerossa +358 10 808 097.

Okura Hotel, Amsterdam, Alankomaat (viisi tähteä)
Hinnat alkaen 189€ yöltä

Tämä ylellinen ja rauhaisa kylpylähotelli ylpeilee tarjoavansa Amsterdamin parhaimmat kaupunkinäkymät sekä suurimman sviitin. Hotelli sijaitsee Amstel-kanaalin rannalla, josta on vain lyhyt matka tärkeimpiin nähtävyyksiin, kuten Rijksmuseumiin, Anne Frankin talolle sekä konserttitalolle. Kylpylätiloista löytyvät täysipitkä, virtauksin varustettu uima-allas, turkkilainen ja tavallinen sauna, hierontahuoneita sekä hyvin varusteltu kuntosali.
Varaa osoitteessa www.hotels.com tai numerossa +358 10 808 097.

Hivernage Hotel and Spa, Marrakesh, Marokko (viisi tähteä)
Hinnat alkaen 146€ yöltä
Tämä viiden tähden hotelli sijaitsee yläluokkaisella Hivernagen alueella, keskellä sykkivää Marrakeshia. Hotellin kylpylä on todellinen hyvinvoinnin keidas, jonka perinteinen hammam, aromaattisten öljyjen täydentämät kylvyt, aromaterapia sekä hieronnat tarjoavat rentoutusta matkalaiselle. Jokainen hotellihuone on parvekkeellinen ja sisustettu yksilöllisesti, nykyaikaista tyyliä perinteisiin moorilaisiin vaikutteisiin sekoittaen.
Varaa osoitteessa www.hotels.com tai numerossa +358 10 808 097.

Bauer Palladio Hotel and Spa, Venetsia, Italia (viisi tähteä)
Hinnat alkaen 256€ yöltä
Viiden tähden Bauer Palladio and Spa sijaitsee upeassa 1500-luvun renessanssipalatsissa Giudecca-saarella, josta voit ihailla niin kuuluisaa Pyhän Markuksen toria kuin Huokausten siltaakin. Kylpylä koostuu kahdeksasta hoitohuoneesta, jotka tarjoavat laajan valikoiman erilaisia hierontoja, kasvohoitoja ja terapeuttia hoitoja. Rentoutumisen lomassa voit nauttia loistavista näkymistä Pyhän Markuksen torille.
Varaa osoitteessa www.hotels.com tai numerossa +358 10 808 097.

Sokos Hotel Flamingo, Vantaa (neljä tähteä)
Hinnat alkaen 110€ yöltä
Kotimaan uusin kylpylätulokas lienee Flamingo Spa, joka sijaitsee aivan Sokos Hotel Flamingon kyljessä. Jos shoppailu tai yökerhossa tanssiminen uuvuttaa, voimia voi kerätä kylpylän kasvo- ja vartalohoidoissa, hieronnassa tai aromaterapiassa. Vesipuiston altaissa viihtyy koko perhe, sillä tekemistä riittää kaikenikäisille.
Varaa osoitteessa www.hotels.com tai numerossa +358 10 808 097.

Holiday Club Caribia Spa Hotel, Turku (neljä tähteä)
Hinnat alkaen 195€ yöltä
Jos Karibian lomalle ei tällä kertaa ehdikään, myös Turussa pääsee nauttimaan karibialaisesta keittiöstä ja rennosta tunnelmasta. Holiday Club Caribian kylpylässä perheen pienimmät voivat iloita vesileikeistä, kun vanhemmat pääsevät nauttimaan kehoa ja mieltä hellivistä kasvo- ja vartalohoidoista. Turun nähtävyydet, keskustan kaupat ja ravintolat ovat vain kivenheiton päässä.
Varaa osoitteessa www.hotels.com tai numerossa +358 10 808 097.

• Hinnat ovat esimerkkejä kahden hengen huoneesta per yö.
• Hinnat on tarkistettu 25.11.2008, joten muutokset ovat mahdollisia.