Pääsiäinen viettelevien suklaaherkkujen parissa

Pääsiäinen on suklaan sesonkiaikaa. Hotels.comin matkailuasiantuntijat valitsivat pääsiäisen herkullisimmat kohteet makean ystäville.

1. New York City

Yksi maailman kuuluisimmista jälkiruokataivaista löytyy kiistatta New Yorkin sydämestä. Max Brenner Chocolate Bar Broadwaylla on dekadenttien leivosten, kermaisten suklaafondueiden ja paksujen pirtelöiden tyyssija. Paikan sisustus ja muotoilu ovat suklaan inspiroimia, joten voit uppoutua nautiskeluun kerrassaan herkullisessa ympäristössä.

Yövy: Club Quarters Midtown - Times Square (****)

Komeasti restauroidussa entisessä kemistien klubissa historialliset ja modernit elementit yhdistyvät upealla tavalla. Loistavalla paikalla sijaitseva hotelli sykkii elämää ison omenan sydämessä. Hinnat Hotels.comilta alkaen 131 € / huone.

2. Tabasco, Mexico

Mesoamerikkalaiset kansat kuten atsteekit ja mayat olivat ensimmäisiä suklaamestareita, ja ihania suklaaherkkuja on valmistettu Meksikossa aina heidän ajoistaan lähtien. Unohda vaahtokarkeilla koristeltu maitokaakao – täällä ainoa oikea valinta on nauttia kaakao paksuna ja kitkeränä, ripauksella chiliä maustettuna. Tabascosta löydät myös kaakaomuseon ja useita kaakaotiloja.

Yövy: Hilton Villahermosa (****)
Hilton Villahermosa sijaitsee lähellä kaupungin keskustaa ja sieltä on helppo tehdä retki upeaan muinaiseen mayakaupunkiin Palenqueen. Modernin hotellin ilmaisen kuljetuspalvelun kyydissä hurautat sujuvasti Tabascon keskustaan ja tiettyihin ostoskeskuksiin. Hinnat Hotels.comilta alkaen 73 € / huone.

3. Tain L'Hermitage, Ranska

Lyhyen ajomatkan päässä Lyonista, keskellä Rhônen vasemmalla rannalla sijaitsevaa viinialuetta sijaitseva Tain L'Hermitage on kuuluisan Valrhonan suklaan koti. Valrhonan suklaaseen käytetään ainoastaan kaakaovoin luonnollista rasvaa, joten suklaalla on selvästi erottuva oma makunsa ja se on kokkien ja suklaapuotien suosikki ympäri maailmaa. Vierailijat voivat nauttia Valrhonan herkuista tehtaan kahvilassa tai ilmoittautua jopa suklaaseen keskittyvän kokkikoulun kurssille.

Yövy: Auberge Du Lac (***)

Kaunis hotelli sijaitsee upealla paikalla keskellä Ranskan idyllistä maaseutua. Paikallisiin nähtävyyksiin kuuluvat muun muassa Troyesin katedraali ja modernin taiteen museo. Hinnat Hotels.comilta alkaen 78 € / huone.

4. Broc, Sveitsi

Brocin idyllisessä pikkukaupungissa sijaitseva tunnettu sveitsiläinen suklaatehdas, Maison Cailler Broc, on ehdoton kohde suklaan ystäville. Tutustu tehtaan historiaan ja suklaan valmistuksen salaisuuksiin opastetulla kierroksella ennen kun valitset makeita herkkuja tehtaan puodista.

Yövy: Best Western Hôtel de la Rose (****)

Best Western Hôtel de la Rose sijaitsee Fribourgin vanhan kaupungin historiallisessa sydämessä. St. Nicholaksen katedraali, Gutenbergin museo ja Maison Caillerin tehdas sijaitsevat hotellin lähellä. Hinnat Hotels.comilta alkaen 129 € / huone.

5. Bryssel, Belgia

Suklaaholistin paratiisi Belgia on maa täynnä makeita herkkuja; sieltä löydät peräti 12 suklaatehdasta, 16 suklaamuseota ja yli 2000 suklaakauppaa. Bryssel on kahden suklaateollisuuden suurimman toimijan, Godivan ja Leonidaksen kotikaupunki. Suklaan ystävän matka Belgiaan ei olisi täydellinen ilman visiittiä Musée de Cacao et du Chocolate -museoon, jossa kävijät voivat oppia kaiken suklaan valmistuksesta samalla kun nauttivat lukuisista matkan varrelle sijoitetuista maistiaisista.

Yövy: Metropole Hotel (****)

1800-luvun rakennuksessa vieraitaan majoittava Metropole Hotel sijaitsee Brouckere-aukiolla Brysselin keskustassa. Hotelli sijaitsee lähellä Rue Neuvea, Grand Palace Squarea ja Musée de Cacao et du Chocolate -museota. Hinnat Hotels.comilta alkaen 78 € / huone.

Hotels.comin Hotel Price Index (HPI®) on säännöllinen tutkimus hotellihinnoista merkittävimmissä matkakohteissa ympäri maailman. HPI® eli hotellien hintaindeksi perustuu Hotels.com-sivustolla tehtyihin varauksiin ja niistä maksettuihin todellisiin hintoihin vuonna 2013. Varaus- ja hintatiedot perustuvat noin 150 000 hotelliin ympäri maailman.

VOIT LUKEA HOTELS.COMIN HOTEL PRICE INDEX –RAPORTIN KOKONAISUUDESSAAN TÄSTÄ.

Lisätiedot, kuvapyynnöt tai Hotels.comin edustajien haastattelupyynnöt Hotels.com-lehdistöpalvelusta: lehdisto (at) hotels.com tai soita viestintätoimisto AC-Sanafor 050 372 0661.

Hotels.com:

Yvonne Bonanati
Senior PR Manager
Hotels.com
ybonanati at expedia.com

Hotels.com

Hotels.com on majoitusalan johtava verkkovarauspalvelu, jonka valikoimiin kuuluu yli 260 000 laadukasta hotellia ja B&B-majapaikkaa kansainvälisistä hotelliketjuista aina pieniin paikallismajoituksiin asti. Näistä kaikista löytyy täydelliseen yöpymiskokemukseen tarvittavat tiedot. Jos asiakas löytää muualta halvemman hinnan etukäteen maksamalleen hotellihuoneelle, tarjoaa Hotels.com kyseisen hotellihuoneen asiakkaalle samaan hintaan. Hotels.com hyödyntää yhtä alan suurinta hotelliyhteistyöverkostoa ja neuvottelee käyttäjille parhaat hinnat sekä tarjoaa säännöllisesti erilaisia alennuksia ja tarjouskampanjoita. Lisäksi Hotels.com tarjoaa käyttäjilleen 7 miljoonaa asiakasarviota esittelemistään kohteista ihmisiltä, jotka todella ovat yöpyneet hotelleissa. Näin asiakkaat tietävät majoitusta varatessaan mahdollisimman paljon kohteesta.

Matkailijat voivat tehdä varauksen internetissä tai soittamalla monikieliseen asiakaspalvelunumeroon +358 10 808 097. Hotels.comin sovelluksia älypuhelimille ja tableteille voi ladata osoitteesta http://fi.hotels.com/tarjoukset/mobile_fi/. Sovellusten kautta asiakkaat voivat etsiä ja tehdä varauksia missä vain ja päästä hyödyntämään yli 20 000 viime hetken tarjousta. Sovellukset ovat saatavilla yli 30 kielellä, mukaan lukien suomeksi. Sovellusten avulla käyttäjät voivat myös suodattaa ja lajitella hotelleja, lukea asiakasarvioita sekä löytää viime hetken tarjouksia läheltä omaa sijaintiaan.

Hotels.com on hiljattain lanseerannut Welcome Rewards™ -kanta-asiakasohjelmansa maailmanlaajuisesti. Welcome Rewardsissa™ asiakas saa yhden palkintoyön jokaista kymmentä Hotels.comin kautta varattua yötä kohden. Maksettavaksi jäävät vain verot ja mahdolliset lisämaksut. Hotels.comin sivuilta löytyvät ehdot ja säännöt ovat voimassa.

Viimeisen kahdeksan vuoden ajan Hotels.com on julkaissut kahdesti vuodessa palkitun kansainvälisen katsauksen hotellihuoneiden hinnoista, Hotel Price Indexin. Hotel Price Indexistä on tällä hetkellä olemassa 31 eri maiden versiota, lisätietoja: http://hpi.hotels.com. Seuraa Hotels.comia myös Facebookissa, Twitterissä ja YouTubessa.