• AC-Sanafor/

Partakoneella mies voi valita kasvoilleen eri tyylin joka päivä: luksus, jota naisilla ei ole

Työpalaveri, baari-ilta kavereiden kanssa tai päivällinen anopin kanssa: tulisiko miehen näyttää kaikissa tilanteissa samalta? Miehet eivät ole koskaan aiemmin olleet yhtä vapaita vaihtelemaan tyyliään kuin tänä päivänä, muistuttaa 60 vuotta partakoneita valmistanut Philips lanseeratessaan kaksi uutta partakonesarjaa.

Ulkonäköihanteet ja partatyylit ovat vaihdelleet laidasta laitaan viimeisen 60 vuoden aikana. Kaikkia näitä tyylejä yhdistää kuitenkin se, että suomalaisten kylpyhuoneista on jo pitkään löytynyt Philips-partakone. Nykypäivänä tuotteilla on helppo joko ajaa kasvot täysin sileiksi tai muotoilla tyylitelty parta – oli se sänki tai tuuheampi tapaus. Philips lanseeraa nyt kaksi uutta partakonesarjaa, jotka helpottavat naamakarvojen stailausta entisestään. AquaTouch suorittaa märkäajon ihoa ärsyttämättä, ja PowerTouch helpottaa aamurutiineja.

– Mahdollisuudet parran muotoiluun ovat loputtomat, joten miksei mies nauttisi parrankasvustaan – tyylikeinosta, josta naiset voivat vain unelmoida? Parta on muotia ja nykypäivän tuotteilla ei enää ole olemassa käsitettä ”bad beard day”, sanoo Max Hellström, Philips Consumer Lifestylen Pohjoismaiden viestintäpäällikkö.

Philips AquaTouch – partakone, jolla on partahöylän parhaat ominaisuudet

Scarface vai babyface? Philips AquaTouch on kehitetty miehille, jotka nauttivat märkäajon aikaansaamasta puhtaudentunteesta. Partakone on 100-prosenttisesti vesitiivis, ja sitä voi käyttää sekä partavaahdon että partageelin kanssa. Se suojaa ihoa ajon aikana ja ehkäisee haavoja, joita voisi partahöylällä ajaessa syntyä. Philips AquaTouchin pyöreät ajopäät myötäilevät kasvon muotoja ja nostavat karvoja tarkan ajon takaamiseksi. Tuotetta voi käyttää märkäajon lisäksi myös kuivan ihon parranajoon ilman ihoärsytystä.

AquaTouch-sarjan tuotteiden suositushinnat ovat alkaen 79 eurosta 99 euroon.

Philips PowerTouch – helpottaa aamurutiineja

Philips PowerTouch -partakonesarja yhdistää tarkan ajon helppoon puhdistukseen. Ajopään voi huuhtoa vesihanan alla, ja ajokokemus on yhtä raikas joka aamu. Myöskään patterien kestävyydestä ei tarvitse huolehtia. PowerTouch-sarjan koneissa on pitkäkestoiset Lithium ION -akut, jotka latautuvat nopeasti. Tunnin latauksen jälkeen voi halutessaan partaa siistiä jopa 60 minuutin verran. PowerTouch käynnistyy vain, jos akun varausta on yli viisi minuuttia jäljellä. Käyttäjän ei siis tarvitse pelätä akun loppumista kesken ja töihin lähtöä puoliksi siistityllä parralla.

PowerTouch-sarjan tuotteiden suositushinnat ovat alkaen 49 eurosta 159 euroon.

Lisätietoja:

Max Hellström, Nordic PR Manager, Philips Consumer Lifestyle, max.hellstrom@philips.com, +46 708 32 21 05

Kuvia, tuotetietoja ja kokeilupyynnöt:

Aino Ruikka, viestintätoimisto AC-Sanafor, aino.ruikka@acsanafor.fi, +358 40 706 8021

Philips

Royal Philips Electronics (Alankomaat) (NYSE: PHG, AEX: PHI) on kansainvälinen terveydenhuolto- ja hyvinvointiratkaisujen tarjoaja, joka keskittyy parantamaan ihmisten jokapäiväistä hyvinvointia ajankohtaisten innovaatioiden avulla. Maailman johtavana terveydenhuolto-, valaistus- ja lifestyle-ratkaisujen tarjoajana Philips yhdistää tuotteissaan teknologian ja muotoilun asiakaslähtöisesti sekä toimii tavaramerkkilupauksensa ”sense and simplicity” mukaisesti. Pääkonttori sijaitsee Alankomaissa, ja Philipsillä on yli 120 000 työntekijää yhteensä yli 100 maassa. Vuonna 2010 yritys saavutti 22,3 miljardin euron liikevaihdon ja se on markkinajohtaja niin lääketieteellisen sydän, akuutti- ja kotihoitolaitteiston kuin energiatehokkaiden valaistusratkaisujen ja lifestyle- ja hyvinvointituotteidenkin alalla. Tämän lisäksi Philips on vahvassa johtavassa asemassa taulutelevisioiden, miesten parranajo- ja karvanpoistotuotteiden, kannettavien ääni- ja videotuotteiden sekä hammashoitotuotteiden tarjoajana. Uutisia Philipsiltä: www.philips.com/newscenter