Pertti Ura Mozon toimitusjohtajaksi

TIEDOTE 11.1.2008
Julkaisuvapaa klo 14.00

Pertti Ura Mozon toimitusjohtajaksi

Designtoimisto Mozon uudeksi toimitusjohtajaksi on 1.3.2008 alkaen nimitetty Pertti Ura. Hän on toiminut tähän saakka leikkipaikkavälineistään tunnetun Lappset Group Oy:n toimitusjohtajana. Tätä ennen Ura toimi Lowe & Partnersin toimitusjohtajana, Pauligin varatoimitusjohtajana sekä myynnin ja markkinoinnin johtotehtävissä Unileverilla Suomessa ja Espanjassa.

”Intohimonani ovat aina olleet brandit, innovaatiot ja design. Mozo on viisivuotias innovatiivinen designtoimisto, joka auttaa asiakasta menestymään juuri näillä eväillä. Se on kasvanut nopeasti kansainvälisten asiakkuuksien kautta merkittäväksi toimijaksi alallaan, ja potentiaalia on vasta raapaistu. Tämä on minulle unelmien pesti”, toteaa Pertti Ura.

Pertti Ura on toiminut Mozon sparraajana ja hallituksen jäsenenä yrityksen perustamisesta saakka.

Mozon nykyinen toimitusjohtaja Olli Kähkönen siirtyy Mozon luovaksi johtajaksi ja keskittyy kansainvälisiin asiakkuuksiin sekä Mozon designosaamisen johtamiseen.

Mozo on vuonna 2002 perustettu helsinkiläinen designtoimisto, joka työllistää tällä hetkellä 30 henkilöä. Mozo on koko historiansa ajan kasvanut kannattavasti. Vuonna 2007 yli puolet noin 4 miljoonan euron liikevaihdosta tuli ulkomaan toiminnoista.

Lisätietoja:
Olli Kähkönen, 050-5113970, olli@mozo.fi