Philips AVENT esittelee tuoteuutuuksia

Philips AVENT esittelee käytännöllisiä tuoteuutuuksia, jotka helpottavat arkea ja antavat kaikille vanhemmille mahdollisuuden viettää aikaa lasten kanssa. Läikkymättömät mukit, käytännöllinen ruokailusetti ja leikkisät ruokailuvälineet tekevät ruokailusta hieman tavallista helpompaa ja hauskempaa. Lisäksi Philips AVENT esittelee tuttipullot, jotka sekä pienentävät vatsakivun riskiä että tukevat Roosa nauha -kampanjaa, sekä itkuhälyttimen, joka toimii myös soittimena. Sähköinen höyrysterilointilaite, nokka- ja pillimukit, taipuisa ensilusikka ja matkaruokailusetti tulevat kauppoihin syksyn 2011 aikana.

DECT-itkuhälytin (SCD505)

Itkuhälytin, jonka avulla saat turvallisen ja varman tiedon siitä, nukkuuko lapsesi. DECT-tekniikka tuottaa kristallinkirkkaan ja korkealaatuisen äänen, joka välittää pienimmänkin jokelluksen ja itkun. Itkuhälytintä voidaan käyttää yhdellä latauksella jopa 24 tuntia, ja se toimii myös soittimena, joka soittaa tuutulauluja. Käyttämällä laitteen ECO-tilaa säästät myös luontoa ja samalla säilytät tärkeän yhteyden lapseen.

Suositushinta: 79 €

Sähköinen höyrysterilointilaite (SCF284)

Pienillä lapsilla on heikompi vastustuskyky kuin aikuisilla, ja he ovat siksi erityisen alttiita bakteereille. Lasta voidaan suojella vahingollisilta bakteereilta ja sairauksilta steriloimalla tuotteet, joita hän laittaa suuhunsa. Philips AVENTin uusi sähköinen höyrysterilointilaite tekee steriloinnista mahdollisimman helppoa. Kolme toimintoa yhdistävä sterilointilaite sopii säädettävän kokonsa ansiosta useimmille tuotteille, kuten rintapumpuille, tuteille ja tuttipulloille. Tuote tulee kauppoihin syksyn 2011 aikana.

Suositushinta: 79 €

Philips AVENT-tuttipullot (SCF684/SCF685)

Kaksiosaisessa koliikkia ehkäisevässä järjestelmässä on AVENT-tutti ja sovitin rengas. Vauvan syödessä tutin ainutlaatuinen venttiili päästää ilmaa pulloon eikä vauvan vatsaan, ja pienentää näin koliikkia ja itkuisuuden riskiä. Tuttipullot myydään kahden kappaleen pakkauksissa, ja ne ovat väriltään sinisiä ja vaaleanpunaisia. Jokaisesta lokakuun aikana ostetusta tuttipullosetistä lahjoitetaan 1 euro suoraan rintasyöpätutkimusta tukevaan Roosa nauha -rahastoon.

Suositushinta: 13,90 €
Kuvapyynnöt, katso yhteystiedot alla

Läikkymätön nokkamuki (SCF750, SCF752, SCF754)

Leikkisästi muotoillut nokkamukit ovat ihanteelliset, kun lapsi siirtyy pullosta mukiin. Nokka on läikkymätön, ja sen pitää puhtaana suljettava kansi. Juomamuki on saatavana kolmessa eri värissä ja kolmessa koossa, jotka ovat 200 ml, 260 ml ja 340 ml. Nokkamukit tulevat kauppoihin syksyn 2011 aikana.

Suositushinta: 7,90 € (200 ml), 8,90 € (260 ml), 9,90 € (340 ml)

Pillimuki (SCF760, SCF762)

Lapsen on helppo käyttää pillimukia itsenäisesti, ja se on varustettu pehmeällä silikonipillillä, jonka sisällä oleva läppä tekee siitä valumattoman. Imuputken pitää puhtaana kierrekansi, joka on helppo sekä irrottaa että laittaa paikalleen. Muki on saatavana kolmessa eri värissä ja kahdessa koossa, jotka ovat 260 ml ja 340 ml. Pillimukit tulevat kauppoihin syksyn 2011 aikana.

Suositushinta: 7,90 € (260 ml), 9,90 € (340 ml)
Painokelpoinen kuva, sininen pillimuki

Taipuisa ensilusikka (SCF722)

Ensilusikka on erityisesti muotoiltu tukemaan lapsen itsenäistä ruokailua. Siinä on taipuisa varsi, ja pää voidaan lapsen kasvaessa mukauttaa ote- ja kehitystarpeisiin. Liukumattomaan varteen on helppo tarttua, eikä se luisu astiassa. Täydellinen lapsen ensimmäiseksi lusikaksi. Tuote tulee kauppoihin syksyn 2011 aikana.

Suositushinta: 6,90 €

Aterimet ja kuljetuskotelo (SCF718)

Leikkisästi muotoillut ruokailuvälineet on mukautettu lapsille, jotka ovat juuri alkaneet syödä itsenäisesti. Liukumaton varsi sekä helposti tartuttavan lusikan ja haarukan syvä pesä helpottavat sekä aikuisen että lapsen ruokailuhetkeä. Ruokailuvälineet ovat matkakotelossa, joka on käytännöllinen lomamatkalla tai ulkoretkellä.

Suositushinta: 9,90 €

Matkaruokailusetti (SCF724)

Käytännöllinen matkaruokailusetti liikkuville vanhemmille. Käsittää suuren jaetun astian, kaksi irrotettavaa säiliötä ja lusikan. Varustettu tiiviillä kannella ja erillisellä roiskeita imevällä alusmatolla. Setti kestää konepesua, ja sitä voi käyttää mikroaaltouunissa. Tuote tulee kauppoihin syksyn 2011 aikana.

Suositushinta: 13,90 €
Painokelpoinen kuva

Lisätietoja AVENT-tuotteista ja kuvapyynnöt:

Mari Saarinen, viestintätoimisto AC-Sanafor, philips@acsanafor.fi, p. 040 575 8001

Max Hellström, Nordic PR Manager, Philips Consumer Lifestyle, max.hellstrom@philips.com, p. +46 708 32 21 05

Philips AVENT

AVENT on suunnitellut ja valmistanut vuodesta 1984 lähtien luonnolliseen elämiseen tarkoitettuja tuotteita, jotka on kehitetty laajojen tutkimusten ja kliinisten testien perusteella. AVENT ollut vuodesta 2006 osa Philips-konsernia, ja Philips AVENT tuottaa edelleen innovatiivisia ratkaisuja, jotka helpottavat vauvan ruokintaa ja hoitamista.  Riippumatta siitä, valitsetko imetyksen, pulloruokinnan vai molemmat, Philips AVENTin ensiluokkaiset tuotteet tukevat valintaasi. Kun lapsesi kasvaa isommaksi, tuotteet voidaan muutosmahdollisuuksiensa ansiosta mukauttaa lapsen muuttuneisiin tarpeisiin.

Philips

Royal Philips Electronics (Alankomaat) (NYSE: PHG, AEX: PHI) on kansainvälinen terveydenhuolto- ja hyvinvointiratkaisujen tarjoaja, joka keskittyy parantamaan ihmisten jokapäiväistä hyvinvointia ajankohtaisten innovaatioiden avulla. Maailman johtavana terveydenhuolto-, valaistus- ja lifestyle-ratkaisujen tarjoajana Philips yhdistää tuotteissaan teknologian ja muotoilun asiakaslähtöisesti sekä toimii tavaramerkkilupauksensa ”sense and simplicity” mukaisesti. Pääkonttori sijaitsee Alankomaissa, ja Philipsillä on yli 120 000 työntekijää yhteensä yli 100 maassa. Vuonna 2010 yritys saavutti 22,3 miljardin euron liikevaihdon ja se on markkinajohtaja niin lääketieteellisen sydän, akuutti- ja kotihoitolaitteiston kuin energiatehokkaiden valaistusratkaisujen ja lifestyle- ja hyvinvointituotteidenkin alalla. Tämän lisäksi Philips on vahvassa johtavassa asemassa taulutelevisioiden, miesten parranajo- ja karvanpoistotuotteiden, kannettavien ääni- ja videotuotteiden sekä hammashoitotuotteiden tarjoajana. Uutisia Philipsiltä: www.philips.com/newscenter