Philips Bodygroom Pron avulla sileä intiimialue

Vartalokarvojen ajamisesta ja trimmaamisesta on tullut yhä suositumpaa miesten keskuudessa. Tuoreen tutkimusten mukaan yhä useampi mies on tarkka vartalokarvoituksensa siistimisen suhteen: vartalon karvoitusta siistivistä suomalaismiehistä yli puolet trimmaa hiuksiaan, lähes 40 prosenttia kaulaa ja yli 30 prosenttia intiimialueen sekä kainaloiden karvoitusta.* Uudella Philips Bodygroomilla saat täydellisen tuloksen riippumatta siitä, mitä kehon aluetta haluat siistiä.

− Philips Bodygroom Pro on suunniteltu kaikenlaiseen ajamiseen ja trimmaamiseen. Kapean muotoilun ja kahden erilaisen ajopään ansiosta myös herkkien alueiden tarkka ja hellävarainen ajaminen onnistuu, kertoo Philips Consumer Lifestylen PR Manager Max Hellström. Maksimaalinen vapaus ja varma tulos Philips Bodygroom Pron joustava ajopää seuraa kehon muotoja luonnollisesti, jolloin terät pääsevät lähemmäksi ihoa. Trimmerin ajopään viisi eri pituusasetusta mahdollistavat tarkan tuloksen ilman, että iho vahingoittuu. Teräksiset terät ja muotoiltu kampa pitävät huolen siitä, että karvat leikkautuvat juuri säädetyn pituisiksi eikä ihokontaktia pääse syntymään. Ladattavan akun ansiosta voit ajaa ja trimmata jopa 50 minuutin ajan ilman häiritsevää johtoa. Kehon siistiminen onnistuu ongelmitta myös suihkussa: Philips Bodygroom Pro on vedenkestävä ja sopii siksi yhtä hyvin niin kosteissa ja kuivissa olosuhteissa ajamiseen ja trimmaamiseen. Korkearesoluutioisia kuvia tuotteesta: klikkaa tähän. Philips Bodygroom Pro TT2040 on nyt myynnissä ja sen suositushinta 89 euroa. * Tiedot on saatu internet-tutkimuksesta, joka tehtiin Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa joulukuussa 2009. Tutkimukseen osallistui 3000 18–65-vuotiasta miestä. Lisätietoja: Max Hellström, Nordic PR Manager, Philips Consumer Lifestyle, max.hellstrom@philips.com, +46 708 32 21 05. Kuvia, tuotetietoja ja kokeilupyynnöt: Kirsi Pere, viestintätoimisto AC-Sanafor Oy, kirsi.pere@acsanafor.fi, 050 320 3180. Emilia Gustafsson, viestintätoimisto AC-Sanafor Oy, emilia.gustafsson@acsanafor.fi, 050 5882886. Philips Royal Philips Electronics (Alankomaat)(NYSE: PHG, AEX: PHI)on kansainvälinen terveydenhuolto- ja hyvinvointiratkaisujen tarjoaja, joka keskittyy parantamaan ihmisten jokapäiväistä hyvinvointia ajankohtaisten innovaatioiden avulla. Maailman johtavana terveydenhuolto-, valaistus- ja lifestyle-ratkaisujen tarjoajana Philips yhdistää tuotteissaan teknologian ja muotoilun asiakaslähtöisesti sekä toimii tavaramerkkilupauksensa ”sense and simplicity” mukaisesti. Pääkonttori sijaitsee Alankomaissa, ja Philipsillä on 116 000 työntekijää yhteensä yli 60 maassa. Vuonna 2009 yritys saavutti 23 miljardin euron myynnin ja se on markkinajohtaja niin lääketieteellisen sydän, akuutti- ja kotihoitolaitteiston kuin energiatehokkaiden valaistusratkaisujen ja lifestyle- ja hyvinvointituotteidenkin alalla. Tämän lisäksi Philips on vahvassa johtavassa asemassa taulutelevisioiden, miesten parranajotuotteiden, kannettavien ääni- ja videotuotteiden sekä hammashoitotuotteiden tarjoajana. Uutisia Philipsiltä löydät osoitteesta www.philips.com/newscenter Tutkimustietoa: pohjoismaalaisten miesten suhtautuminen vartalokarvojen siistimiseen Viisi suosituinta ajettavaa ja trimmattavaa ihoaluetta kasvojen lisäksi ovat: 1. Intiimialueet 2. Pää 3. Kainalot 4. Niska 5. Rinta Kaksi kolmasosaa niistä ruotsalaisista ja tanskalaista, jotka ajavat vartalokarvojaan ajaa ja trimmaa myös intiimialueensa, kun suomalaisista niin tekee vain 30 prosenttia. Suomalaiset miehet siistivät hiuksiaan eniten verrattuna muihin pohjoismaalaisiin. Noin 60 prosenttia kyselyyn osallistuneista suomalaisista ilmoitti trimmaavansa hiuksiaan. Ruotsalaiset miehet ajavat ja trimmaavat kainalokarvojaan eniten. Noin 40 prosenttia ruotsalaisista tekee niin. Norjan vastaava luku on alle 20 prosenttia. Viisi siistiytymistoimenpidettä, jotka pohjoismaalaisten miesten mielestä ovat tärkeimpiä ennen treffejä: 1. Parranajo 2. Nenä- ja korvakarvojen trimmaus 3. Kasvovoiteen käyttö 4. Hiuskiinteen käyttö 5. Haarovälin ajaminen Lähes kaikki pohjoismaalaiset miehet pitävät kasvojen ajamista ja trimmausta ennen treffejä tärkeänä, poikkeuksena suomalaiset, jotka eivät käytä yhtä paljon aikaa itsensä siistimiseen ennen treffejä. Ruotsalaisten ja tanskalaisten treffeihin valmistautuminen on hyvin samankaltaista. Ruotsalaismiehet kuitenkin ajavat intiimialueitaan enemmän kuin muut pohjoismaalaiset. Muiden pohjoismaalaisten mielestä kasvovoiteen käyttäminen on huomattavasti tärkeämpää kuin intiimiajelu.