Philips NetTV:n uusin lisäpalvelu on film2homen digitaalinen videovuokrausjärjestelmä

Internetin käyttö televisiossa lisääntyy jatkuvasti. Philips NetTV tarjoaa useita televisiokäyttöön suunniteltuja palveluja. Nettiselainta ohjataan kaukosäätimellä, jonka avulla muutamaa näppäintä painamalla voidaan lukea uutiset tai etsiä uutta asuntoa. Seuraava uutuus on film2home-palvelu.

– Philips NetTV:n tarkoituksena on tarjota paras mahdollinen elokuvaelämys käyttäjän omassa olohuoneessa. Siksi iloitsemme erityisesti yhteistyöstä Pohjoismaiden parhaisiin kuuluvan elokuvapalvelun, film2homen, kanssa. Kun film2home-palvelu liitetään NetTV:seen, tarjoamme kattavan elokuvavuokrauspalvelun. Sitä on erittäin helppo käyttää,  kertoo Max Hellström, Philips Consumer Lifestylen Nordic PR Manager.

Video on Demand eli VOD toimii kaikissa Philipsin vuoden 2010 televisioissa 7000-sarjasta alkaen. Kaukosäätimellä saadaan yhteys videoliikkeeseen, jonka videokirjaston valikoima kasvaa jatkuvasti. Kirjastosta löytyy kaikkea mahdollista Hollywood-elokuvista pohjoismaiseen tuotantoon. Maksu suoritetaan luottokortilla tai arvokoodilla ja katselu voi alkaa muutaman sekunnin kuluttua.

– Elokuvien digitaalisen vuokraamisen kysyntä kasvaa tällä hetkellä voimakkaasti. Olemme aina pyrkineet tekemään palvelujemme käytöstä asiakkaillemme helppoa. Siksi onkin erityinen ilo yhdessä Philips NetTV:n kanssa tarjota videovuokraamo suoraan olohuoneeseen. Olemme kauan hakeneet tällaista tuotetta ja uskomme, että helppo konsepti saa yhä useammat asiakkaat löytämään digitaaliset vuokrafilmit, sanoo Josefine Persson, film2homen toimialapäällikkö.

Lisätietoja

Max Hellström, Nordic PR Manager, Philips Consumer Lifestyle, max.hellstrom@philips.com, +46 708 32 21 05

Josefine Persson, toimialapäällikkö, film2home, josefine.persson@bonver.com, +46 702 69 54 37

Emilia Gustafsson, viestintätoimisto AC-Sanafor, emilia.gustafsson@acsanafor.fi, +358 505 882 886