Philips on aloittanut 3D-televisioiden toimitukset Suomeen

Philipsin televisioiden kuvanlaatu, ääni ja kokonaisvaltaisen kokemuksen luova Ambilight-tekniikka ovat tehneet Philipsistä uranuurtajan elokuvien katselussa kotona. Philips lisää nyt uuden ulottuvuuden elokuvien kotikatseluun: 3D-kuvan. Philips tuo kesä-heinäkuun aikana kauppoihin sarjan Full HD 3D -televisioita, joihin lukeutuu maailman ensimmäinen 21:9-kuvasuhteen 3D-televisio.

Philipsillä uskotaan, että kiinnostus 3D-televisioita kohtaan tulee kasvamaan lähivuosina. Ensimmäiset merkit kuluttajien kiinnostuksesta on nähty 3D-elokuvien menestyksessä ja tv-lähetysten kokeiluissa. Philipsin televisiot ovat valmiita tarjoamaan täydellisen 3D-elämyksen kuluttajille jo trendin alkuvaiheissa.

– Philips tarjoaa erillisiä 3D-päivityspaketteja 8000- ja 9000-sarjan televisioihin. Näin kuluttajilla on mahdollisuus valita, haluavatko he investoida 3D-kuvaan heti television hankinnan yhteydessä vai haluavatko he tehdä sen myöhemmin. Television ostajan ei tarvitse tässä vaiheessa maksaa 3D Ready -televisiosta tavallista televisiota enempää, vaan 3D-päivityspaketin voi hankkia sitten kun tarjolla alkaa olla enemmän sisältöä kuten 3D-elokuvia, sanoo Philips Consumer Lifestylen myyntijohtaja Markus Nummisalo.

Kesäkuussa Suomen markkinoille tulevan 8000-sarjan televisiot ja heinäkuussa seuraavat 9000-sarjan televisiot tulevat olemaan Full HD 3D -valmiita. Ne on varustettu Active 3D -teknologialla, jolloin televisio tuottaa täysin kokonaisvaltaisen 3D-elokuvaelämyksen. Alkusyksystä Philips tuo markkinoille myös maailman ensimmäisen 21:9-kuvasuhteen 3D-television.

– 3D-päivityspaketti on saatavilla kaiken kaikkiaan kahdeksaan vuoden 2010 televisiomalliin. Samanaikaisesti Philips tuo markkinoille sarjan blu-ray-soittimia ja -kotiteattereita, jotka ovat 3D-valmiita. Blu-ray-laitteiden kohdalla erillistä päivityspakettia ei tarvitse ostaa, vaan tarvittavan ohjelmiston voi ladata ilmaiseksi internetistä, kertoo Markus Nummisalo.

Suositushinnat Philipsin 3D Ready -tuotteille:

8000-sarja: 37” alkaen 1550 euroa (saatavilla kesäkuusta alkaen)

9000-sarja: 40” alkaen 2700 euroa (saatavilla heinäkuusta alkaen)

3D-päivityspaketti televisioon: noin 250 euroa (Paketti sisältää kahdet Active 3D -lasit sekä langattoman lähettimen ja päivitysohjelman.)

Blu-ray-kotiteatterit: alkaen 549 euroa

Blu-ray-soittimet: alkaen 299 euroa

3D-päivitysohjelma audio-tuotteisiin: 0 euroa

Lisätietoja