Philips PerfectCare tekee silittämisestä helpompaa kuin koskaan

Uusi Philipsin PerfectCare-silitysrauta tekee silittämisestä yksinkertaisempaa ja nopeampaa. Philipsin PerfectCarella käyttäjän ei tarvitse enää koskaan säätää lämpötilaa, varoa polttamasta vaatteita tai odotella lämpiämistä.

– Vaatteisiin käytetään nykyään yhä moninaisempia materiaaleja, jotka ovat vaatineet tähän asti eri lämpötiloja ja varovaisuutta silittäessä, jotteivät ne palaisi. Philips PerfectCare on suunniteltu yhteensopivaksi nykyaikaisen ihmisen vaatekaapin sisällön kanssa, ja tekemään silittämisestä yksinkertaisempaa ja nopeampaa, kertoo Max Hellström, Philipsin lehdistövastaava.

Uusi OptimalTEMP-tekniikka tuottaa täydellisen lämpötilan ja höyryn yhdistelmän. Sen ansiosta Philips PerfectCare silittää kaikki vaatteet samoilla asetuksilla materiaaleista riippumatta. Höyry puskee paineella syvälle kankaaseen silottaen rypyt nopeasti. Näin silittäminen on nopeampaa ja hellävaraisempaa kuin millään muilla silitysraudoilla.

Silitysraudan voi jättää jopa viideksi minuutiksi vaatteelle ilman palamisen riskiä. Lisäksi PerfectCare kuluttaa 10 % vähemmän energiaa tavalliseen silitysrautaan verrattuna.

Philips PerfectCare on saatavilla kaupoista toukokuusta alkaen ja sen suositushinta on 299 euroa. Tästä linkistä pääset tuotetietoihin ja -kuviin.

Kansainvälisten asiantuntijoiden kommentteja tuotteesta

Kansainvälisen lanseerauksen yhteydessä Philips PerfectCare sai hyviä arvosanoja useilta alan asiantuntijoilta, kuten muun muassa Woolmarkilta ja The International Wool Textile Organizationilta. Alle on poimittu muutamia sitaatteja:

“PerfectCare is the first iron in the world to meet the specification requirements for Woolmark-Apparel Care Gold, for use on pure wool fabrics.” – Woolmark. The Woolmark logo is the most recognized textile symbol in the world. It represents a long term commitment to quality in wool and wool apparel care products spanning more than 45 years.

Philips PerfectCare shows excellent ironing results and no risk of burns; it is so easy to use. It is an amazing breakthrough, an ironing revolution.” - The International Wool Textile Organization, a world leading association, specializing in animal fabrics, including sheep wool, cashmere, alpaca, mohair and angora.

“The Optimal Temp technology provides perfect ironing from natural fabrics to synthetics, the steam and temperature balance delivers excellent results with no micro shines. Compared to other steam generators, Philips PerfectCare showed the best performance in our labs.” – DWI, one of the world’s leading independent research institutes on textiles and is affiliated to RWTH Aachen University.

Lisätietoja:

Max Hellström, Lehdistövastaava, Philips Consumer Lifestyle, max.hellstrom@philips.com, +46 708 32 21 05

Kuvia, tuotetietoja ja kokeilupyynnöt:

Viestintätoimisto AC-Sanafor, philips@acsanafor.fi, +358 40 706 8021

Lisää Philipsin uutisia voi lukea Philipsin MyNewsdesk-lehdistöhuoneessa.

Royal Philips Electronics

Royal Philips Electronics (Alankomaat) (NYSE: PHG, AEX: PHI) on kansainvälinen terveydenhuolto- ja hyvinvointiratkaisujen tarjoaja, joka keskittyy parantamaan ihmisten jokapäiväistä hyvinvointia ajankohtaisten innovaatioiden avulla. Maailman johtavana terveydenhuolto-, valaistus- ja lifestyle-ratkaisujen tarjoajana Philips yhdistää tuotteissaan teknologian ja muotoilun asiakaslähtöisesti sekä toimii tavaramerkkilupauksensa ”sense and simplicity” mukaisesti. Pääkonttori sijaitsee Alankomaissa, ja Philipsillä on 122 000 työntekijää yhteensä yli 100 maassa. Vuonna 2011 yritys saavutti 22,6 miljardin euron liikevaihdon ja se on markkinajohtaja niin lääketieteellisen sydän, akuutti- ja kotihoitolaitteiston kuin energiatehokkaiden valaistusratkaisujen ja lifestyle- ja hyvinvointituotteidenkin alalla. Tämän lisäksi Philips on vahvassa johtavassa asemassa taulutelevisioiden, miesten parranajo- ja karvanpoistotuotteiden, kannettavien ääni- ja videotuotteiden sekä hammashoitotuotteiden tarjoajana.

Uutisia: www.philips.fi/uutiset