Philips SensoTouch 3D:    Philips tuo markkinoille täysin uudenlaisen parranajokoneen

Huoliteltu ja henkilökohtainen tyyli. Ulkonäöstään huolehtivalle modernille miehelle parranajo on tärkeä osa päivän rutiinia. Philips tuo nyt markkinoille seuraavan sukupolven parranajoelämyksen: Philips SensoTouch 3D:n – Philipsin tähän mennessä edistyneimmän parranajokoneen.

– Philipsillä on pitkä historia miesten parranajon parantamisessa ja helpottamisessa. Aina siitä lähtien, kun esittelimme ensimmäisen partakoneemme vuonna 1939, olemme jatkuvasti kehittäneet partakoneittemme teknisiä innovaatioita, sanoo Philips Consumer Lifestylen Nordic PR Manager Max Hellström.    Innovatiivinen teknologia ja hienostunut muotoilu SensoTouch 3D:n uusi muotoilu perustuu etenkin kolmeen ainutlaatuiseen tuoteominaisuuteen, jotka erottavat sen muista premium-koneista:

• GyroFlex 3D -järjestelmän kolmen itsenäisen likkuvan elementin ansiosta ajopää myötäilee tarkasti kasvojen piirteitä. Lopputuloksena on tarkka ajotulos ihoa ärsyttämättä.

• UltraTrack -terät leikkaavat jokaisen partakarvan muutamalla vedolla taaten tarkan ajotuloksen ja minimoiden ihoärsytyksen. Teräyksiköissä on aukot normaaleille partakarvoille, kanavat pitkille tai kasvojen myötäisille partakarvoille ja aukot lyhimmille partakarvoille.

• Aquatec -tiivistyksen ansiosta SensoTouch 3D soveltuu sekä virkistävään märkäajoon geelin tai vaahdon kanssa että perinteiseen kuiva-ajoon. Vesitiivillä parranajokoneella voi ajaa parran myös suihkussa.

SensoTouch 3D:n ergonominen muotoilu tekee laitteen kädessä pitämisestä miellyttävää ja siten ajosta entistä hallitumpaa. Parranajokoneessa on myös LED-näyttö, joka muun muassa ilmoittaa, milloin parranajokone on ladattava tai puhdistettava. Ylellisimmissä SensoTouch 3D -malleissa on Jet Clean System, joka puhdistaa, voitelee ja lataa parranajokoneen optimaalista ajoa varten joka päivä.   – Philips SensoTouch 3D on parranajokone miehille, jotka arvostavat itseään ja ulkonäköään. Pitkälle kehitetty tekniikka ja huomiota herättävä muotoilu tekevät SensoTouch 3D:sta enemmän kuin vain partakoneen, Max Hellström sanoo.
Saat lisää tuotetietoja Philipsin Internet-sivuilta. Kuvia on ladattavissa kuvapankista. Voit myös seurata meitä Twitterissä, josta näet uusimmat grooming-uutiset.   Markkinahintasuosituksia: RQ1250/21 299 euroa (sis. Jet Clean System) RQ1260/21 329 euroa (sis. Jet Clean System) RQ1280/21 429 euroa (sis. Jet Clean System)

Lisätietoja

Max Hellström, Nordic PR Manager, Philips Consumer Lifestyle, max.hellstrom@philips.com, +46 708 32 21 05

Kuvia, tuotetietoja ja kokeilupyynnöt