Philips X-tremeVision lisää ajoturvallisuutta pimeään aikaan

Philipsin uusi lamppu X-tremeVision tarjoaa 100% enemmän valoa standardilamppuun verrattuna. Siten se on yöajossa kaikkein turvallisin halogeenilamppu.

Monet tieliikenteen onnettomuuksista tapahtuvat yöaikaan tai heikoissa valaistusolosuhteissa. Auton oma valaistus on tärkeä turvallisuustekijä. Pitää ensin nähdä, jotta voi toimia. X-tremeVisionin äärimmäisen suuri valomäärä auttaa havaitsemaan lähestyvät ajoneuvot, jalankulkijat ja muut tiellä liikkuvat kohteet aiempaa paremmin. Tämä ehkäisee onnettomuuksia.

Philips X-tremeVision vähentää runsaan valomääränsä ansiosta pimeäajon aiheuttamaa stressiä, turhautumista ja väsymystä. Uuden lampun valo suuntautuu sinne, minne kuljettaja lisävaloa eniten kaipaa, kuitenkin välttäen vastaantulijoiden häikäistymistä.

Markkinoiden pitkäkestoisin

X-tremeVision on suunniteltu autonomistajille, jotka haluavat joko vaihtaa rikkimenneen lampun tai päivittää valaistuksensa aiempaa paremmaksi. Lampun muotoilu, Xenon-kaasutäyte ja hehkulangan tarkka geometria varmistavat parhaan mahdollisen tienäkyvyyden ja parantavat kuljettajan mahdollisuutta nähdä ja keskittyä ajamiseen. Samanaikaisesti kvartsilasiteknologia varmistaa sen, että X-tremeVision on korkeatehoisten halogeenilamppujen luokassaan markkinoiden pitkäkestoisin.

Philipsin X-treme Power -sarja on ollut markkinoilla neljä vuotta – ja se on palkittu useaan otteeseen kategoriansa parhaana valolähteenä autoalan lehtien testeissä. X-tremeVision todistaa jälleen Philipsin kyvyn tuoda markkinoille huippuluokan lamppuja.

Philips X-tremeVision -lamput ovat toinen Philipsin viimeisimmästä tuotelisäyksestä 12V autolampuissa. Valikoimaan kuuluvat BlueVision ultra, EcoVision, NightGuide DoubleLife, Vision Plus and Premium.

Philips on kaikkien suurten autonvalmistajien valinta valaistustoimittajaa valittaessa. Joka toisessa eurooppalaisautossa on Philips-ajovalaistus.

Saatavuus

The Philips X-tremeVision 12V –lamput (H1, H4, H7) ovat saatavissa virallisilta

Philips-jälleenmyyjiltä ja -toimittajilta.

Pia Lindhe