Piristä lomaasi väreillä

Piristä lomaasi väreillä Kenenkään ei tulisi kärsiä tylsistä ja värittömistä hotelleista, sillä maailmassa on paljon ihanan persoonallisia hotelleja. Hotels.com on listannut hotelleja, joissa on ilmettä: väriä ja designia! Väreillä sanotaan olevan vaikutusta ihmisen hyvinvointiin ja mielialaan, joten nämä värikkäät hotellit piristävät väsyneenkin matkailijan mielen. Clarion Collection Hotel Twentyseven, Kööpenhamina, Tanska (neljä tähteä) Hinnat alkaen 123€ Tämä omalaatuinen hotelli sijaitsee Kööpenhaminan keskustassa. Hotelli on väriltään pastellinsävyinen ja se on sisustettu puukalusteilla. Kokonaisuus on yksinkertainen, mutta jännittävät yksityiskohdat piristävät hotellin ilmettä. Hotelli tarjoaa luomuaamupalan, päivän lehden sekä kevyen iltapalan kaikille vierailleen. Hauska yksityiskohta hotellissa on myös Kööpenhaminan ainoa jääbaari, joka on rakennettu Tornionjoesta tuodusta jäästä. Jos hotellin väriloisto ei riitä, sijaitsee hotellin lähellä Kööpenhaminan Tivoli-huvipuisto. Tivolissa riittää huvipuistolaitteiden lisäksi paljon nähtävää kuten konsertteja, pantomiimia ja komediateatteria. Varaa osoitteessa www.hotels.com tai numerossa 010 808 097. The G Hotel, Galway, Ireland (viisi tähteä) Hinnat alkaen 133€ Tyylikäs G Hotel on sisustettu nykyaikaiseen tyyliin. Hotellin aulan väritys on kirkas ja täynnä mielenkiintoisia yksityiskohtia. Kaikkien käytävien seinät on maalattu voimakkailla väreillä ja niitä koristavat seinien väriin sointuvat huonekalut. Hotellihuoneiden sisustuksen inspiraationa taas ovat Galwayn rannat ja maisemat. Erikoisuutena hotelli tarjoaa naisille vaaleanpunaisen oleskeluhuoneen ja miehille vastaavasti on maskuliininen huone, jonka seinät ovat tumman siniset ja ovet kultaiset. Varaa osoitteessa www.hotels.com tai numerossa 010 808 097. Color Design Hotel, Pariisi, Ranska (kolme tähteä) Hinnat alkaen 116 € Pariisin keskustassa, lähellä Bastillen aukiota, sijaitseva tyylikäs hotelli on sisustettu vaaleilla väreillä, mutta siellä täällä voi nähdä mielenkiintoisia värikkäitä yksityiskohtia. Myös valaistukseen on kiinnitetty huomioita hotellin sisustuksessa. Jokainen hotellin viidestä kerroksesta on erivärinen ja kerrosten värimaailma jatkuu myös huoneisiin. Hotellihuoneiden kylpyhuoneet ovat koristeltu ihanilla mosaiikeilla ja tunnelmavalaistuksella. Tästä hotellista löytyy varmasti huone, joka sopii mielialaasi. Varaa osoitteessa www.hotels.com tai numerossa 010 808 097. 987 Barcelona Hotel, Barcelona, Espanja (neljä tähteä) Hinnat alkaen 111€ Tämä uusi ja viihtyisä hotelli sijaitsee Barcelonan keskustassa. Hotellin moderni sisustus toimii vastakohtana hotellirakennukselle, joka kuuluu kaupungin perintökohteisiin. Hotellin kaikki 92 huonetta on sisustettu värikkäillä tekstiileillä ja tapeteilla, joten jokaiselle matkailijalle löytynee mieleinen huone. Hotelli on rauhallisella paikalla Barcelonan Eixample-alueella, jossa sijaitsee useita museoita. Kävelymatkan päässä voi käydä ihailemassa Antoni Gaudín arkkitehtuurisia teoksia La Pedrera ja Casa Batlló. Varaa osoitteessa www.hotels.com tai numerossa 010 808 097. Atrium Fashion Hotel, Budapest, Unkari (neljä tähteä) Hinnat alkaen 54€ Tämä uusi hotelli Budapestin keskustassa yhdistelee designia, luksusta ja nykyajan mukavuuksia. Sisustus on hienostunut ja tyylikäs. Hotellissa on käytetty paljon vihreän ja turkoosin sävyjä piristämään muuten raikkaan vaaleaa värimaailmaa. Keskeisen sijainnin ansiosta ravintolat, kahvilat ja shoppailukadut ovat vain kävelymatkan päässä. Myös hotellin oma Atrium Café & Bar tarjoilee muun muassa erilaisia cocktaileja ja unkarilaisia juomia. Jos olet yhtään kiinnostunut designista, tämä muotihotelli on hyvä valinta. Lisätietoja osoitteessa www.hotels.com tai numerossa 010 808 097. • Hinnat ovat esimerkkejä kahden hengen huoneesta per yö. • Hinnat on tarkistettu 6.7.2009, joten muutokset ovat mahdollisia. Lisätiedot, kuvapyynnöt tai Hotels.com-edustajien haastattelu Hotels.com -lehdistöpalvelusta: lehdisto@hotels.com Aino Ruikka aino.ruikka@acsanafor.fi +358 40 706 8021 Sanna Aaltonen sanna.aaltonen@acsanafor.fi +358 40 840 6368 Cordy Griffiths cgriffiths@hotels.com +44 20 7019 2268 Hotels.com Hotels.com on osa kaikilla merkittävillä markkinoilla toimivaa Expedia-ryhmää ja sen valikoimiin kuuluu yli 100 000 laadukasta hotellia, huoneistoa ja B&B-majapaikkaa ympäri maailmaa. Jos asiakas löytää muualta halvemman hinnan etukäteen maksamalleen hotellihuoneelle, tarjoaa Hotels.com kyseisen hotellihuoneen asiakkaalle samaan hintaan. Hotels.com neuvottelee käyttäjille parhaat hinnat sekä tarjoaa käyttäjilleen jo 1,3 miljoonaa asiakasarviota esittelemistään kohteista. Hotels.com voitti Webuser-lehden jakaman Gold Award -palkinnon parhaana hotellivaraussivustona helmikuussa 2009. Matkailijat voivat tehdä varauksen internetissä tai soittamalla monikieliseen asiakaspalvelunumeroon +358 10 808 097.