S-Pankki valitsi viestintätoimisto AC-Sanaforin muutosviestinnän kumppanikseen

Viestintätoimisto AC-Sanafor aloitti muutosviestintään liittyvän yhteistyön S-Pankin kanssa vuodenvaihteessa. Muutosviestintä liittyy S-Pankin toiminnan laajenemiseen ja kolmen organisaation yhdistymiseen. S-Pankki Oy ja LähiTapiola Pankki Oyj yhdistyvät virallisesti 1.5.2014, ja muodostavat uuden S-Pankin. Lisäksi S-Pankki osti viime elokuussa osake-enemmistön sijoituspalvelutalo FIMistä.

Ensimmäinen yhteinen projekti liittyy S-Pankin osion uudistamiseen SOK:n intranetissä. Projektin tavoitteena on luoda S-Pankille uusi intranet ja yhdistää siihen LähiTapiola Pankin ja FIMin intrat.

– Valitsimme AC-Sanaforin, koska toimistolla on vahva kokemus muutosviestinnästä ja muutosten läpiviemisestä erilaisissa organisaatioissa. Valintaamme vaikutti myös AC-Sanaforin avainhenkilöiden tausta ja vahva osaaminen pankkitoimialasta, sanoo S-Pankin viestintäpäällikkö Raija Tirronen.

S-Pankki tarjoaa asiakkailleen palveluita päivittäisten raha-asioiden hoitamiseen, säästämiseen ja hankintojen rahoittamiseen.

Lisätietoja: Tom Westerén, toimitusjohtaja, AC-Sanafor Oy, p. + 358 (0)40 519 0885