• AC-Sanafor/

Seuraa F1-ajaja Lewis Hamiltonin ja NASCAR-kuski Tony Stewartin jalanjälkiä uudessa Mobil 1 Racing Academy -pelissä

Moottoriurheilufanit pääsevät nyt testaamaan kilpa-ajotaitojaan ja oppimaan alan parhailta uudessa 3D-verkkopelissä.

• Pelissä ajajat saavat neuvoja alan huippukuskeilta Lewis Hamiltonilta ja Tony Stewartilta
  • Pelaajat nousevat ruohonjuuritasolta ammattilaisten joukkoon idoliensa opastamana
  • Eniten pisteitä saaneet pelaajat jättävät jälkensä moottoriurheilun historiaan

ExxonMobil on julkaissut uuden ilmaisen verkkopelin moottoriurheilufaneille ympäri maailman. Mobil 1 Racing™ Academy -verkkopelissä pelaajat saavat ainutlaatuisen tilaisuuden seurata Formula 1™ -sarjan maailmanmestari Lewis Hamiltonin ja NASCAR®-voittaja Tony Stewartin jalanjälkiä samalla, kun he etenevät ruohonjuuritasolta kohti huippusuorituksia.

Mobil 1 Racing Academy -pelissä pelaajat kilpailevat samoissa kilpa-ajoissa ajamalla samoja autoja kuin Lewis Hamilton ja Tony Stewart – aina heidän ensimmäisistä ajoistaan nykyisiin Grand Prix- ja NASCAR®-ajoihin.

Pelissä on kolme tasoa molemmille suosikkikuskeille. Pelaajat, jotka haluavat jäljitellä Lewis Hamiltonin uraa kilpailevat Kartingissa, Formula 3:ssa ja lopulta Grand Prix -kisoissa. Tony Stewartin uraa jäljittelevät pelaajat aloittavat MidgetCar-sarjasta, etenevät IndyCar-sarjaan ja lopulta NASCAR®-sarjaan. Pelaajat saavat vinkkejä ajajalegendoilta joka sarjassa ja pelitasolla.

Kilpailun palkintona oma nimi huippukuskin autoon

Mobil 1 Racing Academy -pelissä pelaajat voivat osallistua kilpailuun, jossa eniten pisteitä keränneet pelaajat pääsevät osaksi moottoriurheilun historiaa.

Kilpailu on käynnissä 18.9.–30.9.2012. Kilpailussa 20 Grand Prix- tai NASCAR®-sarjassa eniten pisteitä keränneet saavat nimensä Mobil 1 -logon yhteyteen joko Vodafone McLaren Mercedeksen autoihin Austinin GP-kilpailussa Yhdysvaltojen Austinissa, tai Tony Stewartin ajamaan Mobil 1/Office Depot Chevrolet Impalaan (numero 14) NASCAR® Kobalt Tools 500 -kilpa-ajoissa Phoenixissa – riippuen kummassa sarjassa pelaajat ovat keränneet eniten pisteitä.

Pelaajat saavat pisteitä kilpailupaikan ja pelitason mukaisesti. Ensimmäiselle paikalle sijoittumisesta Grand Prix- tai NASCAR-tasoilla palkitaan suuremmalla määrällä pisteitä kuin samasta sijoituksesta Karting- tai MidgetCar-tasoilla. Pelaajat voivat kerätä bonuspisteitä myös jakamalla peliä, tykkäämällä Mobil 1 Facebook-sivusta tai kuuntelemalla tekniikkaan liittyviä vinkkejä, joita he saavat matkan varrella.

Kilpailu on maailmanlaajuinen ja siihen voi osallistua rekisteröitymällä peliin. Voittajille ilmoitetaan voitosta henkilökohtaisesti.

Mobil 1 Racing™ Academy on jatkoa viime vuosina julkaistuille Mobil 1™ -moottoriurheilupeleille. Mobil 1 Racing™ Academy -peli jatkaa siitä mihin vuonna 2010 lanseerattu Mobil 1™ Global Challenge ja vuonna 2011 lanseerattu Mobil 1™ Track Challenge -pelit jäivät.

Useita pelikertoja pelattu Global Challenge nousi vuonna 2010 internetin 10 suosituimman pelin joukkoon. Vuonna 2011 lanseerattu Mobil 1™ Track Challenge saavutti ykköspaikan Viralchart.com -sivustolla ja pelin yksittäisten pelikertojen määrä nousi yli 10 miljoonaan.

Mobil 1™ on NASCAR®-sarjan virallinen moottoriöljy sekä Vodafone McLaren Mercedesin Formula 1™ -tiimin pitkäaikainen yhteistyökumppani.

Mobil 1 Racing Academy on ilmainen. Peliä voi pelata Mobil 1:n internetsivulla. Jos haluat sijoittaa pelin omille sivuillesi, upotuskoodi sekä video- ja kuvamateriaalit löytyvät oheisen linkin kautta: http://workspace.meltwaterdrive.com/share/415D7CD206

Lisätietoja: Mari Saarinen, viestintätoimisto AC-Sanafor, p. 040 575 8001

ExxonMobil Lubricants & Specialties
ExxonMobilin Lubricants & Specialties -divisioona on johtava voiteluaineiden ja erikoistuotteiden markkinoija sekä yksi maailman suurimmista voiteluaineiden perusöljyjen toimittajista.

Mobil 1
Maailman johtava synteettinen moottoriöljy, Mobil 1, sisältää kulumisenestoteknologiaa, joka tarjoaa perinteisiä moottoriöljyjä parempaa suorituskykyä. Tämä teknologia auttaa Mobil 1 -moottoriöljyjä täyttämään useimpien autonvalmistajien tiukimmat standardit ja tarjoamaan moottorille poikkeuksellista suojaa kulumista vastaan kaikissa olosuhteissa. Mobil 1 kiertää moottorissa nopeasti äärimmäisissä lämpötiloissa ja suojaa kriittisiä osia. Mobil 1 -tuotteet on suunniteltu parantamaan moottorin suorituskykyä ja pidentämään sen käyttöikää.

ExxonMobil, Mobil 1 ja 1 ikoni ovat ExxonMobil Corporationin tai sen tytäryhtiöiden tuotemerkkejä. Muut käytetyt tuotemerkit ovat omistajiensa tuotemerkkejä.