Spotify soi nyt suoraan Philips Streamium -äänentoistojärjestelmästä

Langattomien Philips Streamium -äänentoistojärjestelmien uusin ohjelmistopäivitys mahdollistaa Spotify-soittolistojen suoran soittamisen ilman välilaitteita kuten älypuhelin, tablettitietokone tai tietokone. Päivitys on saatavilla Suomessa ja 10 muussa Euroopan maassa.*

Philips Streamiumin (Mci8080 tai Mci900) päivittäminen on helppoa. Laite ilmoittaa ohjelmistopäivityksestä automaattisesti virrankäynnistyksen yhteydessä. Päivityksen jälkeen kaikki Spotify-musiikki on kuunneltavissa Streamiumilla, kunhan käyttäjällä on Spotify Premium -tili.

Philips MyRemote -sovelluksen avulla on Spotifyta helppo selata Streamium-järjestelmässä älypuhelimella tai tablettitietokoneella. Ilmaisen sovelluksen voi ladata Applen™ AppStoresta tai Android™ Marketista. Tämä tuo Spotifyn miljoonat musiikkikappaleet kirjaimellisesti käden ulottuville. Sovellus mahdollistaa useamman Philips Streamium -kokonaisuuden käyttämisen niin, että vaihtaminen yhden huoneen äänentoistojärjestelmästä toiseen käy käden käänteessä.

*Iso-Britannia, Ruotsi, Ranska, Hollanti, Belgia, Norja, Tanska, Itävalta, Sveitsi ja Espanja

Lisätietoja Philips Streamiumista löytyy Philipsin verkkosivuilta.

Lisätietoja:

Max Hellström, Nordic PR Manager, Philips Consumer Lifestyle, max.hellstrom@philips.com, +46 708 32 21 05

Kuvia, tuotetietoja ja kokeilupyynnöt:

Aino Ruikka, viestintätoimisto AC-Sanafor, aino.ruikka(at)acsanafor.fi, +358 40 706 8021

Spotify press team:

Sähköposti: press@spotify.com

Royal Philips Electronics

Royal Philips Electronics (Alankomaat) (NYSE: PHG, AEX: PHI) on kansainvälinen terveydenhuolto- ja hyvinvointiratkaisujen tarjoaja, joka keskittyy parantamaan ihmisten jokapäiväistä hyvinvointia ajankohtaisten innovaatioiden avulla. Maailman johtavana terveydenhuolto-, valaistus- ja lifestyle-ratkaisujen tarjoajana Philips yhdistää tuotteissaan teknologian ja muotoilun asiakaslähtöisesti sekä toimii tavaramerkkilupauksensa ”sense and simplicity” mukaisesti. Pääkonttori sijaitsee Alankomaissa, ja Philipsillä on 120 000 työntekijää yhteensä yli 100 maassa. Vuonna 2010 yritys saavutti 22,3 miljardin euron liikevaihdon ja se on markkinajohtaja niin lääketieteellisen sydän, akuutti- ja kotihoitolaitteiston kuin energiatehokkaiden valaistusratkaisujen ja lifestyle- ja hyvinvointituotteidenkin alalla. Tämän lisäksi Philips on vahvassa johtavassa asemassa taulutelevisioiden, miesten parranajo- ja karvanpoistotuotteiden, kannettavien ääni- ja videotuotteiden sekä hammashoitotuotteiden tarjoajana.

Uutisia: www.philips.com/newscenter

About Spotify

Spotify is an award-winning digital music service that gives you on-demand access to over 15* million tracks. Our dream is to make all the world’s music available instantly to everyone, wherever and whenever they want it. Spotify is social, making it easier than ever to discover, manage and share music with your friends, while making sure that artists get a fair deal. Spotify is available in 9 countries: USA, UK, Sweden, Finland, Norway, France, The Netherlands, Belgium, Spain, Austria, Switzerland and Denmark. Spotify is the fastest-growing and most successful music service of its kind globally, with more than 10 million registered users, and over 2 million paying subscribers. www.spotify.com

*Number of tracks licensed globally. Catalogue size varies in each country.