Supersankaritkin nukkuvat öisin — hotelleissa

Supersankarit joutuvat reissaamaan ympäri maailmaa ihmishenkiä pelastaessaan. Hengenpelastajana toimiminen on tietenkin äärimmäisen rankkaa, joten kunnon yöunet ovat kaiken a ja o myös Batmanille, Kissanaiselle ja kumppaneille. Hotels.com esittelee maailmanpelastajien suosikkihotellit.

Vihreä Hulk halajaa vehreyttä

Tropical Manaus (neljä tähteä), Manaus, Brasilia

Hinnat alkaen 159 € yöltä

Onko sinunkin vaikea päästä ovista sisään? Vihreän supersankarin Hulkin tavoin vapauden tunnetta ja avaruutta kaipaavien kannattaa yöpyä hotelleissa, jotka sijaitsevat syrjäalueilla isojen puutarhojen ympäröiminä. Amazonin sademetsässä sijaitsevaa Tropical Manaus Hotelia sopivampaa hotellia ei löydykään. Hotelli sijaitsee meren rannalla, ja sen tarjoamissa urheiluaktiviteeteissä voi treenata lihaksiaan vihollisilta piilossa.

Synkkyyttä yön ritari Batmanille

Seven Hotel (neljä tähteä), Pariisi, Ranska

Hinnat alkaen 150 € yöltä

Pimeydestä pitävälle Batmanille tämä hotelli tarjoaa ensiluokkaisen lepopaikan yön pimeinä tunteina. Barokkityylinen Seven Hotel sijaitsee keskellä Pariisin tärkeimpiä nähtävyyksiä. Varmasti Notre Damen kellotorneista löytyy keskiyön aikaan Batmanille pelastettavaa! Hotellin huoneet on sisustettu tummilla väreillä, ja lamput luovat mystistä hehkuvaa valoa.

Jäämiehen hotellikin on jäätävä

Hôtel de Glace (neljä tähteä), Sainte Catherine, Kanada

Hinnat alkaen 268 € yöltä

Jäämiehelle sulamisen kannalta turvallisin vaihtoehto on Kanadassa Québecin lähellä sijaitseva jäähotelli Hôtel de Glace. Hotelli rakennetaan joka vuosi uudelleen lumesta ja jäästä, ja se on avoinna vain talvikauden. Vilukissojen ei kannata hotellissa yöpyä: täällä kaulahuivi ja hanskat ovat suositeltavin pyjama. Hotellin arkkitehtuuri ja huoneiden sisustus ovat henkeäsalpaavat. Huoneissa on takka ja siniset valot, jotka luovat avaruusmaista tunnelmaa.

Teräsmies nukkuu ja valvoo yläilmoissa

Hotel Arts Barcelona (viisi tähteä), Barcelona, Espanja

Hinnat alkaen 317 € yöltä

Ilmojen halki viilettävä sankari Teräsmies haluaa majoittua korkeassa rakennuksessa, josta hän voi valvoa koko kaupunkia. Avunpyynnön kuullessaan hän voi vain hypätä parvekkeelta lentoon. Hotel Arts Barcelona on täydellinen tähystyspaikka Teräsmiehelle. Välimeren rannalla sijaitseva 44-kerroksinen pilvenpiirtäjä tarjoaa useita hemmottelupalveluita rankan sankariyön jälkeen.

Kissanaisen sensuelli budoaari

One by the Five (viisi tähteä), Pariisi, Ranska

Hinnat alkaen 760 € yöltä

Kaunis muotoilu ja yksilöllisyys käyvät Kissanaisen kanssa tassu tassussa. Pariisissa sijaitseva luksushotelli One by the Five tarjoaa lumoavat puitteet, jollaisia ei taatusti tule joka hotellissa vastaan. Goottimaista ja synkkää tyyliä henkivä hotelli on samalla kuitenkin kaunis ja viettelevä, aivan kuten Kissanainen itse.

Lisätietoja osoitteessa www.hotels.com tai numerossa 010 808 097.

• Hinnat ovat esimerkkejä kahden hengen huoneesta per yö.
  • Hinnat on tarkistettu 12.7.2010, joten muutokset ovat mahdollisia.

Lisätiedot, kuvapyynnöt tai Hotels.comin edustajien haastattelu Hotels.com-lehdistöpalvelusta: lehdisto(at)hotels.com

Sanna Aaltonen

sanna.aaltonen(at)acsanafor.fi

Kirsi Keskitalo

kirsi.keskitalo(at)acsanafor.fi

+358 50 359 8535

Kate Hopcraft

khopcraft(at)hotels.com

Hotels.com

Hotels.com on osa kaikilla merkittävillä markkinoilla toimivaa Expedia-ryhmää ja sen valikoimiin kuuluu yli 120 000 laadukasta hotellia, huoneistoa ja B&B-majapaikkaa ympäri maailmaa. Jos asiakas löytää muualta halvemman hinnan etukäteen maksamalleen hotellihuoneelle, tarjoaa Hotels.com kyseisen hotellihuoneen asiakkaalle samaan hintaan. Hotels.com neuvottelee käyttäjille parhaat hinnat sekä tarjoaa käyttäjilleen jo 1,8 miljoonaa asiakasarviota esittelemistään kohteista. Hotels.com voitti Webuser-lehden jakaman Gold Award -palkinnon parhaana hotellivaraussivustona helmikuussa 2009. Tällä hetkellä Hotels.com-sivustoja on maailmanlaajuisesti yli 70, mukaan lukien 31 sivustoa 24 eri kielellä EMEA-alueella. Matkailijat voivat tehdä varauksen internetissä tai soittamalla monikieliseen asiakaspalvelunumeroon +358 10 808 097.