Täydellisen espresson resepti koti-baristoille

Suomalaiset juovat eniten kahvia maailmassa*. Rakkautemme kahviin on juurtunut vähintään yhtä syvälle kuin italialaisten intohimo tähän mustaan kultaan. Philipsin Saeco Intelia tuo kahvihetkeen ripauksen aitoa Italiaa. Intelia-espressokeitin saikin hiljattain tunnustuksen ”Espresso Perfetto”.

Italialainen aamupala ei ole täydellinen ilman espressoa. Saeco Intelia valmistaa yhdellä napinpainalluksella espresson tai cappuccinon, ilman kapseleita tai monimutkaisia asetuksia. Intelia on saanut myös ensimmäisenä täysin automaattisena kahvikoneena tunnustuksen ”Espresso Perfetto”, eli täydellinen espresso, Centro Studi Assaggiatori Italian Tastersiltä.

– Keraamisen myllyn ansiosta pavut jauhautuvat täydellisen tarkasti joka kerta. Kone kostuttaa valmiiksi jauhetun kahvin ennen varsinaista valmistamista, mikä tuo aromit esille entistä vahvemmin, sanoo Max Hellström, Philipsin lehdistövastaava.

Philips Saeco Intelia on kone, joka muokkaa jokaisesta koti-baristasta italialaisen ammattilaisen veroisen. Näin jokainen voi loistaa keittiössä ja antaa perheen ja ystävien nauttia italialaisista makuelämyksistä espresson parissa, joka on valmistettu kaikkien taiteen sääntöjen mukaisesti.

– Mielipiteitä siitä, miten kahvi tulisi tarjoilla on yhtä paljon kuin kahvin juojiakin. Philipsin Saeco Intelialla käyttäjä voi asettaa haluamansa vahvuuden, lämpötilan ja maidon määrän kahviinsa. Jokainen voi siis nauttia kahvinsa juuri sellaisena kuin haluaa, Max Hellström jatkaa.

Intelia One Touch Cappucino on saatavana mustana. Ritilä ja kupinpidike on valmistettu ruostumattomasta teräksestä. Kone on varustettu automaattisella integroidulla maitotoiminnolla ja sen ominaisuuksiin kuuluvat myös automaattinen puhdistus ja kalkin poisto. Tuotteen suositushinta on 799 euroa.

*Suomalaiset kuluttivat 10 kiloa kahvia henkeä kohti vuonna 2010

Lähde: Paahtimoyhdistys.

Lisätietoja:

Max Hellström, Lehdistövastaava, Philips Consumer Lifestyle, max.hellstrom@philips.com, +46 708 32 21 05

Kuvia, tuotetietoja ja kokeilupyynnöt:

Kuvia löytyy täältä: http://www.dealersupport.se/imagebank4/products/id/34

Viestintätoimisto AC-Sanafor vastaa tieduteluihin ja kysymyksiin, philips@acsanafor.fi, +358 40 706 8021

Lisää Philipsin uutisia voi lukea Philipsin MyNewsdesk-lehdistöhuoneessa.

Royal Philips Electronics

Royal Philips Electronics (Alankomaat) (NYSE: PHG, AEX: PHI) on kansainvälinen terveydenhuolto- ja hyvinvointiratkaisujen tarjoaja, joka keskittyy parantamaan ihmisten jokapäiväistä hyvinvointia ajankohtaisten innovaatioiden avulla. Maailman johtavana terveydenhuolto-, valaistus- ja lifestyle-ratkaisujen tarjoajana Philips yhdistää tuotteissaan teknologian ja muotoilun asiakaslähtöisesti sekä toimii tavaramerkkilupauksensa ”sense and simplicity” mukaisesti. Pääkonttori sijaitsee Alankomaissa, ja Philipsillä on 122 000 työntekijää yhteensä yli 100 maassa. Vuonna 2011 yritys saavutti 22,6 miljardin euron liikevaihdon ja se on markkinajohtaja niin lääketieteellisen sydän, akuutti- ja kotihoitolaitteiston kuin energiatehokkaiden valaistusratkaisujen ja lifestyle- ja hyvinvointituotteidenkin alalla. Tämän lisäksi Philips on vahvassa johtavassa asemassa taulutelevisioiden, miesten parranajo- ja karvanpoistotuotteiden, kannettavien ääni- ja videotuotteiden sekä hammashoitotuotteiden tarjoajana.

Uutisia: www.philips.fi/uutiset