• AC-Sanafor/

Uusi Philips GoGear Connect on maailman ensimmäinen Android™-käyttöjärjestelmällä varustettu MP4-soitin

Philips esittelee tulevaisuuden MP4-soitinten uusimman kehitysvaiheen. GoGear Connect on Philipsin ensimmäinen WiFi-MP4-soitin, jossa on Android-käyttöjärjestelmä. GoGear Connectiin on mahdollista ladata Google MobilenTM esiasennettujen sovellusten lisäksi tuhansia uusia sovelluksia Android MarketistaTM.

Philipsin patentoiman FullSound™-teknologian ja äänieristettyjen kuulokkeiden yhdistelmällä saat loistavan kirkkaan äänen meluisissakin ympäristöissä. GoGear Connect tukee parhaita äänitiedostomuotoja, kuten FLAC ja APE. Surround for Movies -toiminnolla saat lisäksi täyden elokuvaelämyksen.

Philips GoGear Connectissa on 3,2 tuuman kosketusnäyttö, jonka avulla voit nauttia peleistä, videoista ja yli 75 000 Android Marketin™ sovelluksesta. Koska Android mahdollistaa useiden sovellusten samanaikaisen käytön, et koskaan joudu valitsemaan musiikin kuuntelun, netissä surffaamisen tai Google MapsTM -karttojen ja GPS:n välillä, vaan voit tehdä kaikkea samanaikaisesti.

GoGear Connectissa on myös helppokäyttöinen Philips Songbird - ohjelma, jonka avulla voit siirtää musiikkia tietokoneeltasi. Bluetoothilla voit helposti ladata musiikkia ja jakaa tiedostoja. Lisäksi MP4-soittimessa on kamera, jolla voit ottaa valokuvia tai kuvata lyhyitä videoita.

MicroSD-korttipaikan ansiosta voit laajentaa soittimen muistia ja saada lisätilaa musiikille, elokuville ja sovelluksille. GoGear Connect painaa vain 128 grammaa, ja sen mitat ovat 113 x 12,6 x 59 mm.

Philips GoGear Connect on saatavilla Suomessa syyskuun lopussa. 16 GB:n muistilla varustetun mallin SA2CNT16S/02 suositushinta 279 euroa.

Lue lisää Philipsin audio- ja videosoittimista osoitteessa www.philips.com/gogear.

Lisätietoja:

Max Hellström, Nordic PR Manager, Philips Consumer Lifestyle, max.hellstrom@philips.com, +46 708 32 21 05

Kuvia, tuotetietoja ja kokeilupyynnöt:

Aino Ruikka, viestintätoimisto AC-Sanafor, aino.ruikka@acsanafor.fi, +358 40 706 8021

Philips

Royal Philips Electronics (Alankomaat) (NYSE: PHG, AEX: PHI) on kansainvälinen terveydenhuolto- ja hyvinvointiratkaisujen tarjoaja, joka keskittyy parantamaan ihmisten jokapäiväistä hyvinvointia ajankohtaisten innovaatioiden avulla. Maailman johtavana terveydenhuolto-, valaistus- ja lifestyle-ratkaisujen tarjoajana Philips yhdistää tuotteissaan teknologian ja muotoilun asiakaslähtöisesti sekä toimii tavaramerkkilupauksensa ”sense and simplicity” mukaisesti. Pääkonttori sijaitsee Alankomaissa, ja Philipsillä on 116 000 työntekijää yhteensä yli 60 maassa. Vuonna 2009 yritys saavutti 23 miljardin euron liikevaihdon ja se on markkinajohtaja niin lääketieteellisen sydän, akuutti- ja kotihoitolaitteiston kuin energiatehokkaiden valaistusratkaisujen ja lifestyle- ja hyvinvointituotteidenkin alalla. Tämän lisäksi Philips on vahvassa johtavassa asemassa taulutelevisioiden, miesten parranajotuotteiden, kannettavien ääni- ja videotuotteiden sekä hammashoitotuotteiden tarjoajana. Uutisia Philipsiltä löydät osoitteesta www.philips.com/newscenter