Uusia hedelmäisiä makuvaihtoehtoja hiilihapotettuun veteen

Kesän kunniaksi AGA tuo markkinoille uusia makuvesitiivisteitä, joilla voi piristää AQVIA®-hiilihapotuslaitteella kotona tehtyä juomaa. Makuvesitiivisteiden sarja laajenee nyt kahdella hedelmäisellä ja raikkaalla kesämaulla, mansikka/limellä ja granaattiomenalla.

Suomalainen hanavesi on hyvää sellaisenaan, mutta jokapäiväiseen elämään voi tuoda vaihtelua lisäämällä kuplia juomaveteen. Elämystä voi tehostaa entisestään maustamalla veden oman maun mukaan. AQVIA-makuvesivalikoimaan kuuluu jo ennestään viisi erilaista vaihtoehtoa. Nyt uudet maut mansikka/lime ja granaattiomena täydentävät sarjaa.

Kaikki AQVIA-makuvesitiivisteet on valmistettu luonnollisista ainesosista ilman keinotekoisia makeutusaineita. Näin parhaaseen jano- ja ruokajuomaan, veteen, voidaan lisätä uusia ulottuvuuksia tinkimättä terveellisyydestä tai kantamatta painavia juomapulloja kaupasta kotiin. Yhteen litraan hiilihapotettua vettä tarvitsee lisätä vain 5 ml makuvesitiivistettä.

AQVIA-makuvesitiivisteiden lisäksi AGAn tuotevalikoimaan kuuluvat AQVIA-siiderijuomatiivisteet sekä hiilihapotuslaitteet AQVIA Balance ja AQVIA Exclusive.

AQVIA-makuvesitiivisteet

Maut: päärynä, persikka, sitruuna/lime, kaktus/lime, puolukka, mansikka/lime, granaattiomena.

AQVIA-makuvesitiivisteet toimitetaan 10 cl:n lasipulloissa. Yhdestä pullosta saadaan noin 20 litraa valmista juomaa. Yhteen litraan hiilihapotettua vettä lisätään 5 ml makuainetta. Avattu pakkaus tulee säilyttää viileässä. Avaamattoman pakkauksen säilyvyys on yksi vuosi. Suositushinta: 4,90 euroa.

Kaikki tarvittavat tiedot MyAGA-sivustolta

MyAGA-sivustolle on koottu tietoa kaikista AGAn kuluttajatuotteista: hiilihapotuslaitteista, hiilidioksidista, juomatiivisteistä ja nestekaasusta. Näiden lisäksi sivustolla on vinkkejä esimerkiksi puutarhan grillijuhlia varten ja muita neuvoja. MyAGA-sivulla olevan QR-koodin avulla voi selvittää lähimmän AGAn jälleenmyyjän sijainnin, jonka saa suoraan älypuhelimeen.

Lisätietoja:

Helena Tanskanen

Tuotepäällikkö

Oy AGA Ab

helena.tanskanen@fi.aga.com

Kuvapyynnöt:
Milla Huovila

Viestintäpäällikkö

Oy AGA Ab

milla.huovila@fi.aga.com

AGA valmistaa ja markkinoi teollisuus- ja erikoiskaasuja kaikenlaisiin sovelluksiin ja kehittää – yhteistyössä asiakkaiden kanssa – kokonaisratkaisuja, jotka sisältävät kaasut, prosessiosaamisen, laitteistot ja tarvikkeet sekä palvelut. Parantunut kannattavuus, turvallisuus ja laatu ympäristöasiat huomioiden ovat AGAn asiakaslupauksia. AGAn tuotteet auttavat monia kuluttajia arkensa helpottamisessa ja tehostamisessa. Suomen AGA on osa Linde Groupin Pohjois-Euroopan yksikköä, johon kuuluvat kaikki Pohjoismaat ja Baltian maat.