• AC-Sanafor/

LEHDISTÖTIEDOTE 14.4.2010 Vuoden parhaimmat eurooppalaiset viestintäkampanjat on valittu: AC-Sanafor ainoana suomalaisena SABRE Awards -finaaliin SABRE Awards on Euroopan arvostetuin viestintätyökilpailu. Tämänvuotiseen kilpailuun lähetettiin yli 1 600 työtä, noin 600 enemmän kuin viime vuonna, joten kisa on varsin tiukka. Tuomariston puheenjohtajan Paul A. Holmesin mukaan kilpailutöissä ei ole nähty näin korkeaa tasoa pitkään aikaan. Jokaisen kategorian finaaliin valittiin viisi työtä. Viestintätoimisto AC-Sanaforin ”The Improvement Project Ring I in Leppävaara” -työ kilpailee pohjoismaisten töiden sarjassa. Se pääsi finaaliin koko kilpailun ainoana suomalaisena työnä. AC-Sanafor on tehnyt Liikenneviraston ja Espoon kaupungin mittavan Kehä I Leppävaarassa -tiehankkeen viestintää vuodesta 2007 alkaen. Voittajat julkistetaan toukokuun 26. päivänä Lontoossa järjestettävässä gaalassa. Lisää tietoa kilpailusta ja finalisteista: http://www.holmesreport.com/story.cfm?edit_id=11313&typeid=1&goto=story Lisätietoja: Viestintätoimisto AC-Sanafor Oy, Toimitusjohtaja Sari-Liia Tonttila, sari-liia.tonttila@acsanafor.fi, puh. 0500 659 300, www.acsanafor.fi