Winter is coming. Again.

Game of Thrones -fanit tietävät, että Valkoisia Kulkijoita on vaikea pysäyttää. Ne tuovat mukanaan hyytävän kylmyyden, saapuvat lumimyrskyjen mukana ja ne voi pysäyttää ainoastaan lohikäärmelasista taotuilla aseilla. Ennen Game of Thronesin kolmannen kauden Blu-ray- ja DVD-julkaisua Warner Home Entertainment asettaa esille näköiskappaleita näistä obsidiaanitikareista Tukholman Djurgårdeniin ja Oslon Holmenkolleniin… siltä varalta, että lumimyrskyt yllättävät.

Ylistetyn Game of Thronesin kolmas kausi ilmestyy Blu-Raylla™ ja DVD:llä Suomessa 17. helmikuuta. Kolmoskausi pitää sisällään muun muassa ”Punaiset häät” -kohtauksen, joka oli yksi vuoden 2013 suurista yleisöä shokeeranneista ja otsikoihin nousseista televisiohetkistä kautta maailman.

Kolmoskaudella saimme seurata Seitsemän kuningaskunnan valtasukujen kiivasta taistelua siitä, kuka lopulta istuu Rautavaltaistuimella. Keskinäiset suhteet ja uskollisuus ovat olleet koetuksella ja monet hahmot ovat kokeneet  kauhean kohtalon. Lannisterin suku onnistui säilyttämään otteensa valtaistuimesta torjuttuaan Stannis Baratheonin kiivaan hyökkäyksen. Samaan aikaan levottomuudet velloivat Pohjoisessa ja voimain tasapaino oli uhattuna, kun Pohjoisen Kuningas Robb Stark kohtasi vastoinkäymisiä valtapyrkimyksissään.

Odotettu julkaisu sisältää bonusmateriaalia, jonka avulla pääsemme sukeltamaan syvemmälle henkilöhahmoihin, valtasukuihin ja Westerosissa käytävän poliittisen pelin kiemuroihin. Bonuksiin kuuluu mm. kommenttiraitoja sekä pidennettyjä ja poistettuja kohtauksia. Blu-ray™-paketti sisältää myös interaktiivisen oppaan, kuvitettuja tarinoita ja lähes kaksi tuntia enennäkemätöntä materiaalia kohauttaneen jakson ”Castameren sateet” kuvauksista sekä uusia osia ”Punaisista häistä”.

Game of Thronesin kaudet 1 ja 2 tunnetaan nopeiten Blu-ray-levyjä myyneinä julkaisuina. Game of Thrones keräsi kaikista tv-sarjoista eniten Emmy-ehdokkuuksia vuonna 2013.

Julkaisupäivä: Game of Thronesin kolmas kausi, 17. helmikuuta Blu-raylla™ ja DVD:llä.
Lisätietoa ja julkaisulaatuisia kuvia löydät osoitteesta: http://wb2b.com

Lisätiedot ja tiedustelut: Sofia Sundberg, WBSweden.reception@warnerbros.com

Warner Home Video Warner Home Video on 90 maassa toimiva yritys ja osa Warner Bros. Entertainment Companya. Yhtiö on maailmanlaajuisesti johtava DVD- ja Blu-ray -jakelija. Warner Home Videosin valikoimaan kuuluu laatuviihdettä Warner Bros. Picturesilta, Turner Entertainmentilta, Castle Rock Entertainmentilta, HBO Home Videolta ja New Line Home Entertainmentilta.