Iskelmä-lehti on hitti jo syntyessään

Report this content

Miten Anita Hirvonen istuu sohvalla? Mitä mieltä Paula on Laurista ja Lauri Paulasta? Miltä keikka näyttää fanin näkökulmasta? Mitä iskelmää rokkari laulaisi?

Acacom Media Oy ryhtyy julkaisemaan uutta Iskelmä-lehteä. Lehti tehdään yhteistyössä Iskelmä-radion kanssa. Iskelmä on lehti suomalaiselle, joka syttyy parhaista kotimaisista ja kevyen musiikin klassikoista.

”Vihdoinkin! Iskelmään keskittyvälle lehdelle on selkeästi ollut tilaus. Acacom Mediasta löytyi tekijäporukka, joka fiilistelee iskelmää samalla tavalla. Meillä on yli miljoona eri viikkokuuntelijaa, jotka janoavat ja odottavat tätä”, Iskelmä-radion ohjelmajohtaja Ari Ojala hekumoi.

Iskelmä-lehden tavoitteena on vastata kysyntään ja elää tähtihetkiä lukijoiden mukana.

”Iskelmän vahvuutena on voimakas brändi. Lehti on luonnollinen jatkumo radion hyvälle meiningille. Tähän asti lehtikentästä on puuttunut aikuisten populaari musiikkilehti. Iskelmä-lehti iskee siihen”, päätoimittaja Sanna Wikström linjaa.

”Acacom Median yhteistyö Iskelmä-radion kanssa tuo molemmille lisäarvoa. Iskelmä-lehden myötä liiketoimintamme laajenee yhä enemmän tilattaviin lehtiin”, Acacom Media Oy:n varatoimitusjohtaja Peitsa Piironen tiivistää. Acacom Media tunnetaan erityisesti Painonvartijat-lehdestä ja vahvasta asiakas- ja sidosryhmälehtiosaamisesta.

Ensimmäinen Iskelmä-lehti iskee kauppoihin 30. toukokuuta. Lehti ilmestyy vuonna 2008 kolme kertaa ja siitä eteenpäin kuusi kertaa vuodessa. Lehteä myyvät Lehtipisteet kautta maan, ja sitä voi tilata osoitteesta www.iskelmalehti.fi.

Lisätiedot:
Iskelmä-lehti/Acacom Media Oy, päätoimittaja Sanna Wikström, 050 372 8505
sanna.wikstrom@acacom.com

Iskelmä/SBS Finland Oy, ohjelmajohtaja Ari Ojala, 020 747 4130, ari.ojala@sbs.fi