ACO FACE plus -sarjan uutuudet ikääntyvälle iholle

ACO FACE plus -sarjan tuotteissa yhdistyvät tarkoin valitut, herkälle iholle sopivat raaka-aineet sekä yli 45-vuotiaiden tarvitsemat vitamiinit ja mineraalit. Sarjan tämän syksyn uutuudet ovat heleyttävä seerumi ja kosteuttava puhdistusaine kasvoille.

Uusi ACO FACE plus intensive anti-age face serum kosteuttaa ihoa pitkävaikutteisesti ja ennaltaehkäisee ihon ikääntymistä. Se tekee ihosta näkyvästi kauniimman. Tuote sisältää antioksidantteina runsaasti B-ja E-vitamiineja sekä ubikinonia. Ihoa kosteuttavat pitkäaikaisesti glyseroli, propyleeniglykoli, sorbitoli ja hyaluronihappo. ACO FACE plus anti-age serum sopii käytettäväksi päivä- ja yövoiteen alla. Tuote on parabeeniton ja hajusteeton, ja se sopii kaikille ihotyypeille.
Hinta noin 17 euroa / 30 ml

Uudessa ACO FACE plus 3 in 1 cleanser -puhdistusaineessa yhdistyvät kasvovesi ja silmämeikinpoistoaine. Tuote sisältää hellävaraisia puhdistavia aineita. Luonnon kasviöljyt sekä glyseroli estävät ihon kuivumista puhdistuksen aikana, ja pantenoli rauhoittaa ihoa. Tuote on hajustettu eikä sisällä parabeenejä. Hinta n. 12 euroa / 200 ml

ACO FACE plus -sarjaan kuuluvat myös pakkauksiltaan uudistuneet tuotteet:

-       FACE plus anti-age day cream -päivävoide sisältää runsaasti suojaavia antioksidantteja , jotka kirkastavat ihoa. Hinta noin 15 euroa / 60 ml

-       FACE plus anti-age night cream -yövoide sisältää runsaasti antioksidantteja, muun muassa uudistavaa A-vitamiinia. Hinta noin 15,50 euroa / 60 ml

-       Ihanan täyteläinen, kasviöljypohjainen silmänympärysvoide FACE plus anti-age eye cream hoitaa silmänympärysihoa. Hinta noin 13 euroa / 15 ml

-       Sävyttävä ACO FACE plus soft bronze -päivävoide täyttää BB-voiteen lupaukset. Se kosteuttaa, pehmentää, estää ihon ikääntymistä sekä antaa iholle kauniin, tasaisen ja ihon luonnollista hehkua korostavan sävyn. Hinta noin 16 euroa / 60 ml

Tuotteet ovat saatavilla apteekeista.

Annukka Tuomiranta

Tuote- ja kuvapyynnöt:
Terhi Rauhansalo
terhi.rauhansalo@aconordic.com

ACO Pharma Oy on ACO HUD NORDIC AB:n tytäryhtiö. Konserni on menestyvä ja moderni apteekissa myytävien ihon- ja itsehoitotuotteiden kehitykseen ja markkinointiin keskittyvä yhtiö. Valikoimamme koostuu ihonhoitotuotteista lääkkeisiin ja olemme markkinajohtaja monessa tuoteryhmässä. Laatu ja turvallisuus ovat meille tärkeitä arvoja. ACO Pharma Oy markkinoi mm. ACO ihohoitotuotteita, Cliniderm ja Natuvive kosmetiikkaa, Kvilla ja Expigen yskänlääkettä, Predictor raskaustestiä sekä Wartner syylänpoistotuotetta.