ACO for Men on uusi apteekkikosmetiikkasarja miehille

ACO laajentaa tuotevalikoimaansa ja tuo apteekkeihin nyt erityisesti miesten ja poikien iholle suunnitellun kosmetiikkasarjan. Uuteen ACO for Men -sarjaan kuuluvat hajustamaton kasvovoide sekä raikkaan miehekkäällä tuoksulla varustetut partageeli ja suihkusaippua.

ACO for Men -sarjan tuotteet sisältävät vain tarkoin valittuja, herkälle iholle sopivia raaka-aineita. Tuotteiden hellävarainen koostumus tekee niistä sopivia niin nuorten kuin varttuneempienkin miesten iholle.

ACO for Men face lotion on tehokas ja hellävarainen kosteusvoide miehen kasvojen iholle. Tuote sisältää kosteuttavaa glyserolia, rauhoittavaa pantenolia ja pehmentävää Canola-öljyä. Käytön jälkeen tuote jättää ihon mattapintaiseksi. Hajustamaton ACO for Men face lotion sopii kaikille ihotyypeille. Hinta noin 9 € / 50 ml.

ACO for Men shave gel on partageeli, joka helpottaa parranajoa ja estää ihon ärtymistä parranajon aikana. Lisäksi se tekee parranajosta tarkempaa.Tuote sisältää luonnollisia kosteuttavia aineita sekä rauhoittavaa pantenolia ja allantoiinia. Hajustettu ACO for Men shave gel sopii kaikille ihotyypeille. Hinta noin 6 € / 175 ml.

ACO for Men hair & body wash pesee hiukset ja ihon tehokkaasti, mutta hellävaraisesti. Tuote sisältää kosteuttavaa glyserolia sekä ihoa rauhoittavaa ja hiuksia hoitavaa pantenolia. Hajustettu ACO for Men hair & body wash sopii kaikille ihotyypeille ja kaikille hiuslaaduille. Hinta noin 5 € / 200 ml

Tuotteet ovat saatavilla apteekeista heinäkuusta 2013 alkaen.

Markkinointipäällikkö             Annukka Tuomiranta              annukka.tuomiranta@aconordic.com

Tuote- ja kuvapyynnöt:          Terhi Rauhansalo                  terhi.rauhansalo@aconordic.com puh: 020 7631 600