ACOn Special Care -sarjan uutuudet hellivät hiuksia ja hiuspohjaa

ACO Special Care -hiustenhoitotuotteet käyvät kiinni herkän hiuspohjan ongelmiin. Oli vaivana sitten hiuspohjan kuivuus tai hilseily, apu löytyy sarjan uutuuksista, jotka soveltuvat koko perheen käyttöön.

Uusi ACO Special Care hoitokuuri kuivalle hiuspohjalle kosteuttaa ja pehmentää kuivaa hiuspojaa ja hiuksia. Tuote sisältää luonnollisia kosteuttavia ainesosia (glyseroli ja karbamidi), jotka sitovat kosteutta pitkävaikutteisesti. Lisäksi Canola-öljy pehmentää ja allantoiini rauhoittaa. Tuotteessa oleva beetaglukaani kosteuttaa kuivaa hiuspohjaa ja estää sen hilseilyä. Yhdessä niasiinin kanssa se myös vahvistaa sekä hiuksia että päänahkaa. Myös tuotteen pantenoli (provitamiini B5) rauhoittaa herkkää hiuspohjaa ja hoitaa hiuksia.

ACO Special Care hoitokuuri kuivalle hiuspohjalle levitetään pesun jälkeen kevyesti hieroen pyyhekuiviin hiuksiin ja hiuspohjaan. Tuotteen annetaan vaikuttaa 5–10 minuuttia ja huuhdellaan pois. Suositellaan käytettäväksi pari kertaa viikossa normaalin hoitoaineen sijaan. Hinta noin 13 euroa / 150ml

ACO Special Care hoitoaine kuivalle hiuspohjalle ja hiuksille tekee hiuksista helposti kammattavat, sileät ja kiiltävät.Tuote sisältää canola-öljyä, joka pehmentää hiuksia ja hiuspohjaa sekä glyserolia, joka kosteuttaa. Lisäksi beetaglukaani kosteuttaa kuivaa hiuspohjaa estäen sen hilseilyä ja vahvistaen sekä hiuksia että hiuspohjaa yhdessä niasiinin kanssa. Pantenoli (provitamiini B5) rauhoittaa herkkää hiuspohjaa ja hoitaa hiuksia.

ACO Special Care hoitoaine kuivalle hiuspohjalle levitetään pesun jälkeen kevyesti hieroen pyyhekuiviin hiuksiin ja hiuspohjaan. Tuotteen annetaan vaikuttaa hetki ja huuhdellaan normaalisti pois. Hinta noin 9 euroa / 200 ml

ACO Special Care -sarjaan kuuluvat myös uudistuneet tuotteet:

Sarjan suosituin tuote on ACO Special Care kosteuttava geeli kuivalle hiuspohjalle. Tuote kosteuttaa pitkävaikutteisesti kuivaa hiuspohjaa ja estää hilseen muodostumista. Uudistuneessa tuotteessa on nyt entistäkin hoitavampi koostumus. Hinta noin 12,50 euroa / 120 ml

ACO Special Care shampoo kuivalle hiuspohjalle pesee kuivan ja herkän hiuspohjan hellästi. Uudistettu koostumus kosteuttaa hiuspohjaa entistä tehokkaammin. Hinta noin 9,50 euroa / 200 ml

ACO Special Care kaksitehoinen hilseshampoo on kehitetty herkälle hiuspohjalle hilsettä vastaan. Salisyylihappo irrottaa hilsettä hiuspohjasta ja piroktoniolamiini estää hilseen muodostumista. Uudistuneessa tuotteessa on nyt entistä kosteuttavampi koostumus. Hinta noin 9,50 euroa / 200 ml

Tuotteet ovat saatavilla apteekeista.

Tuote- ja kuvapyynnöt: