ACOn uudistunut Sense & Care Summer Breeze tuo iholle kesän raikkauden

Suosittu ACO Sense & Care Summer Breeze -ihonhoitosarja saa jälleen uudet kausituotteet. Raikkaan vihreät ACO Sence & Care Summer Breeze body lotion ja ACO Sence & Care Summer Breeze body scrub sisältävät luonnollista viinirypäleensiemenöljyä, kosteuttavaa glyserolia sekä E-vitamiinia.

Tänä keväänä ACO Sense & Care Summer Breeze -sarjan vaikuttavana aineena on kesäinen viinirypäle, joka sisältää luonnostaan runsaasti ihoa suojaavia antioksidantteja. Tuotteet sopivat kaikenikäisille naisille ja tytöille.

ACO Sense & Care Summer Breeze Body Lotion on miellyttävän ohut, nopeasti imeytyvä ja raikkaan tuoksuva vartalovoide. Se sisältää pehmentävää viinirypäleensiemenöljyä ja Canola-öljyä sekä tehokkaan kosteutta sitovan yhdisteen (glyseroli, betaiini ja pantenoli). Pantenoli ja allantoiini rauhoittavat ihoa. Hajustettu. Hinta noin 8,40 € /200 ml.

ACO Sense & Care Summer Breeze Body Scrub kuorintavoide vartalolle irrottaa ihon pinnalta hellävaraisesti kuollutta ihosolukkoa tehden ihosta raikkaan heleän. Tuote sisältää pehmentävää viinirypäleensiemenöljyä, kosteuttavaa glyserolia sekä E-vitamiinia. Hajustettu. Hinta noin 8,40 € /150 ml

ACO Sense & Care -ihonhoitotuotteet ovat saatavilla apteekeista toukokuussa 2012.

Annukka Tuomiranta;

Tuote- ja kuvapyynnöt:

Terhi Rauhansalo;

terhi.rauhansalo@aconordic.com.

ACO HUD NORDIC AB on johtava ihonhoitotuotteita myyvä yritys Pohjoismaissa. Valikoimaan kuuluvat niin lääkevoiteet kuin luksuskosmetiikkatuotteetkin. Oma tutkimus- ja kehityslaboratorio takaa turvalliset, uudenaikaiset tuotteet pohjoismaisille asiakkaille. Avoimuus kuuluu arvoihimme ja julkaisemmekin jatkuvasti uusia tutkimustuloksia tuotteistamme. Tiedon ja tutkimukseen perustuvien lupausten avulla rakennamme uskottavuutta ihonhoitoalalla. ACOn liikevaihto on noin 60 miljoonaa euroa ja ACOlla työskentelee noin 100 työntekijää. Lisätietoa ACOsta osoitteessa www.aco.fi

Avainsanat: