ACOn uudistunut Special Care -tuotesarja herkälle ja kuivalle iholle

ACO Special Care -tuotteet hoitavat kuivaa ja herkkää ihoa sekä hiuspohjaa. Uudistuneen sarjan käsivoide ja hiuspohjan hoitogeeli ovat nyt entistä hoitavampia, ja uutuutena tuoteperheessä vaikuttaa ihoa vahvistava ACO Special Care vartalovoi.

ACO Special Care vartalovoi sisältää luonnon kasviöljyjä, kuten Canola-öljyä ja Sheavoita, jotka pehmentävät kuivaa ihoa. Lisäksi tuotteessa on kosteutta sitovaa glyserolia, ihoa vahvistavaa niasiinia sekä antioksidanttina toimivaa E-vitamiinia. ACO Special Care vartalovoi on hajusteeton, väriaineeton ja parabeeniton. Tuotetta suositellaan herkälle iholle, ja se soveltuu koko perheelle. Hinta noin 12 euroa.

ACO Special Care ihon suojakerrosta vahvistava käsivoide auttaa nimensä mukaisesti vahvistamaan ihon luonnollista suojaa. Tuote sisältää kosteutta sitovaa glyserolia, karbamidia ja propyleeniglykolia sekä ihoa rauhoittavaa ja pehmentävää Canola-öljyä. ACO Special Care ihon suojakerrosta vahvistava käsivoide on hajusteeton, väriaineeton ja parabeeniton.
Hinta noin 6 euroa.

ACO Special Care kosteuttava geeli kuivalle hiuspohjalle
vähentää hiuspohjan kutinaa, kuivuutta ja hilseilyä. Tuote sisältää runsaasti kosteuden sitojia, rauhoittavaa pantenolia ja bakteerien kasvua estävää piroktoniolamiinia. Helppokäyttöinen geeli levitetään puhtaaseen hiuspohjaan eikä sitä huuhdella pois. Tuote on hajusteeton, väriaineeton ja parabeeniton. Hinta noin 12 euroa.

ACO Special Care -ihonhoitosarjan tuotteet ovat olleet saatavilla apteekeista lokakuusta 2012 alkaen.

Tuote -ja kuvapyynnöt: