ACOn uusi Extra light -aurinkospray suojaa ihoa kestävästi ja kevyesti

ACOn aurinkotuotevalikoima tarjoaa tuotteet koko perheen auringonottoon.  Uusi ACO SUN Extra light aurinkospray (spf 30) antaa tehokkaan suojan auringon UVA- ja UVB-säteitä vastaan tuntuen iholla miellyttävän kevyeltä.

ACO SUN Extra light -aurinkosprayuutuus (spf 30) sisältää runsaasti kosteutta sitovia ainesosia, glyserolia, sorbitolia ja butyleeniglykolia, antaen iholle tehokkaan aurinkosuojan lisäksi kosteutta. Nopeasti imeytyvä spray on helppo levittää ja tuntuu iholla sopivan kevyeltä. Erittäin vedenkestävä ACO SUN Extra light -aurinkospray on hajusteeton, väriaineeton, alkoholiton ja parabeeniton. Tuote on saatavilla apteekeista huhti–toukokuun aikana. Hinta: noin 19 € (150 ml).

Jo entuudestaan tuttu ACO SUN Hydrating face suncream spf 30 antaa kasvojen iholle korkean ja tehokkaan suojan auringon haitallisia UV-säteitä vastaan. Erityisesti kasvojen iholle kehitettynä se kosteuttaa ihoa tukkimatta ihohuokosia. ACO SUN Hydrating face suncream sisältää E-vitamiinia, joka suojaa ihoa vapaita radikaaleja vastaan. Tuote sopii kaiken ikäisille. Hinta: noin 14 €.

Suosittu ACO kids high protection sunspray spf 30 suojaa tehokkaasti lasten herkkää ihoa auringon UVA- ja UVB-säteitä vastaan. Spray-mallisena ACO kids high protection sunspray on kätevä ja helppo käyttää. Lapsen kämmenellinen on sopiva määrä tuotetta levitettäväksi iholle per kerta. Tuote on erittäin vedenkestävä. Hinta: noin 20 €.

Jokaisesta myydystä ACO SUN lasten aurinkotuotteesta lahjoitetaan 31.8.2012 asti 0,5 € lyhentämättömänä Mannerheimin lastensuojeluliiton hyväksi.

Kaksi tuotesarjaa

ACOn aurinkotuotevalikoima sisältää kaksi eri tuotesarjaa. ACO SUN tarjoaa erityisesti herkkäihoisille suunnatut perustuotteet auringonottoon koko perheelle. Ylelliset ACO Cliniderm SUN anti-age-tuotteet hoitavat ihoa ikääntymistä vastaan.

ACO SUN aurinkotuotteet on kehitetty herkälle iholle EU-suositusten mukaan. Sarjan kaikki tuotteet ovat erittäin kosteuttavia ja hoitavia sisältäen muun muassa ihoa rauhoittavaa ja pehmentävää canola-öljyä sekä antioksidanttina toimivaa E-vitamiinia. Tuotteet suojaavat auringon UVA- ja UVB-säteiltä. Kaikki ACO SUN aurinkotuotteet on valmistettu lisäksi ilman hajusteita, alkoholia, väriaineita ja parabeeneja.

Pakkausten värikoodit ja tuotenimet helpottavat valitsemaan sopivat aurinkotuotteet koko perheelle:

-          ACO SUN Kids -tuotteet on kehitetty erityisesti lasten herkkää ihoa ajatellen

-          ACO SUN (tuotteet keltaisessa pakkauksessa) sopivat koko perheelle

-          ACO SUN high / very high protection -tuotteet soveltuvat aurinkoherkälle

iholle (valkoiset tuotteet)

-          ACO After SUN hoitaa ihoa auringonoton jälkeen

ACO Cliniderm SUN anti-age-tuotteet ovat enemmän kuin aurinkotuotteita. Kosteusvoiteelta tuntuvat uusimman teknologian aurinkovoiteet antavat ensiluokkaisen suojan auringon UV-säteiden lisäksi myös ihon ikääntymistä vastaan.

Tuotteiden pohjana on tehokas anti-age raaka-aineyhdiste SKIN PROTECTION SYSTEM™, jonka ainesosina vaikuttavat tehokkaat kosteuden sitojat (propyleeniglykoli, glyseroli ja sorbitoli), suojaavat ja kirkastavat antioksidantit (Q10, E-vitamiini ja C-vitamiini) sekä kosteutta sitova hyaluronihappo. Kaikki Cliniderm SUN aurinkotuotteet (lukuun ottamatta after sunia) ovat hajusteettomia, ja ne sopivat myös herkälle iholle.

ACO Cliniderm SUN anti-age-tuotesarjasta löytyvät tuotteet kasvoille, vartalolle, huulille sekä auringonoton jälkeiseen ihonhoitoon.

ACO SUN ja ACO Cliniderm -aurinkotuotteet ovat saatavilla apteekeista.

Annukka Tuomiranta;

Tuote -ja kuvapyynnöt: