ACOn uutuudet – pehmeyttä jaloille ja hellävaraista pesua

Hiukan luksusta arkeen tuova ACO Sense & Care -tuotelinja täydentyy jalkavoiteella, joka pohjautuu luonnon omiin hoitaviin ainesosiin. Kaikille naisille kehitetyssä ACO Intimate Care -hoitolinjassa uutuutena on ACO Intimate Care Mousse -pesuvaahto.

ACO Sense & Care -tuotelinja on hemmotteleva ja tuoksuva hoitolinja kaikille naisille ja tytöille. Apteekkien myydyimmäksi käsivoiteeksi noussut ACO Sense & Care käsivoide saa nyt rinnalleen valloittavan ACO Sense & Care jalkavoiteen.

ACO Sense & Care jalkavoide pohjautuu luonnon hoitaviin kasviöljyihin, Canola-öljyyn ja Sheavoihin. Ne pehmentävät ja hoitavat kuivaa jalkojen ihoa. Glyseroli ja karbamidi sitovat tehokkaasti kosteutta ihoon. Nopeasti imeytyvä jalkavoide tekee jalkojen ihonhoidosta tuoksuvan nautinnon. Tuote on hajustettu. Hinta noin 7 euroa.

ACO Intimate Care -intiimialueen hoitolinjasta löytyvät hellävaraiset tuotteet intiimialueen hoitoon. Valikoimasta löytyy puhdistustuotteita, kosteuttavia tuotteita sekä liukuvoide. Nyt sarja laajenee uudella intiimialueen pesuvaahdolla.

ACO Intimate Care Mousse on hellävarainen, vaahtomainen puhdistus herkälle intiimialueelle. Tuote sisältää runsaasti kosteuttavia ainesosia. Suoraan pakkauksesta vaahtoava mousse huuhdellaan pois vedellä. ACO Intimate Care Mousse on hajusteeton, väriaineeton, öljytön ja säilöntäaineeton. Hinta noin 11 euroa.

ACO Sence & Care jalkavoide ja ACO Intimate Care Mousse ovat olleet saatavillla apteekeista lokakuusta 2012 alkaen.

Annukka Tuomiranta

Tuote -ja kuvapyynnöt:
Terhi Rauhansalo
terhi.rauhansalo@aconordic.com
.

ACO HUD NORDIC AB on johtava ihonhoitotuotteita myyvä yritys Pohjoismaissa. Valikoimaan kuuluvat niin lääkevoiteet kuin luksuskosmetiikkatuotteetkin. Oma tutkimus- ja kehityslaboratorio takaa turvalliset, uudenaikaiset tuotteet pohjoismaisille asiakkaille. Avoimuus kuuluu arvoihimme ja julkaisemmekin jatkuvasti uusia tutkimustuloksia tuotteistamme. Tiedon ja tutkimukseen perustuvien lupausten avulla rakennamme uskottavuutta ihonhoitoalalla. ACOn liikevaihto on noin 60 miljoonaa euroa ja ACOlla työskentelee noin 100 työntekijää. Lisätietoa ACOsta osoitteessa www.aco.fi