Cliniderm Sun -aurinkotuotteilla ylellistä suojaa iholle

Cliniderm Sun on huippuluokan anti-age aurinkotuotelinja aikuisille. Sarjan korkealaatuisissa tuotteissa yhdistyvät tehokkaat aurinkosuojat ja ylelliset raaka-aineet. Tänä keväänä Cliniderm Sun anti-age -aurinkotuotesarjaa täydentää tehokkaan suojan antava kevyt aurinkovoide sekä itseruskettava, jonka värisävyn voi säätää oman ihotyypin mukaan.

Cliniderm Sun -ihonhoitosarjan tuotteet sisältävät tehokkaita kosteuden sitojia, runsaasti antioksidantteja sekä ylellisen, hoitavan koostumuksen. Tuotteiden laadukkaat raaka-aineet vahvistavat ja suojaavat ihoa auttaen sitä taistelemaan auringon aiheuttamaa ihon ennenaikaista vanhenemista vastaan.

Ultrakevyt Cliniderm Ultra Light sun milk spf 30 aurinkovoide vartalolle imeytyy nopeasti ihoon. Se sisältää runsaasti suojaavia antioksidantteja, jotka estävät ihon ikääntymistä. Tuote antaa tehokkaan suoja sekä auringon UVA- että UVB-säteitä vastaan. Korkea aurinkosuoja sopii hyvin helposti palavalle ja huonosti ruskettuvalle iholle. Tuote on hajusteeton ja parabeeniton. Hinta noin 20,50 € (150 ml).

Cliniderm Self-tan Colour dial on säädeltävä itseruskettava ihon ikääntymistä vastaan. Omaan ihoon parhaiten sopivan värisävyn voi säädellä korkkia pyöräyttämällä. Tämän jälkeen voide levitetään kasvoille ja vartalolle, ja annetaan kuivua hetki. Cliniderm Self-tan Colour dial sisältää runsaasti kosteutta sitovia aineita sekä antioksidantteja, jotka estävät ihon ikääntymistä. Tuotteen ylellinen, kevyt koostumus tuntuu iholla pehmeältä kuin kosteusvoide. Cliniderm Self-tan Colour dial on hajustettu ja parabeeniton. Hinta noin 20,50 € (200 ml).

Cliniderm Sun anti-age -sarjan tuotteet ovat saatavilla apteekeista huhtikuusta 2013 alkaen.

Tuote- ja kuvapyynnöt: