Natuvive – parasta luonnosta, viimeistelty tieteellä

ACOn NATUVIVE-ihonhoitotuoteperhe laajenee uudella tuotelinjalla, joissa vaikuttavat tyrnin hyvät ominaisuudet. Runsaasti luonnollisia raaka-aineita sisältävä uusi NATUVIVE Tyrni -linja sekä ennestään tuttu, nyt luomulaatuista manteliöljyä sisältävä, NATUVIVE Manteli -linja eivät sisällä lainkaan parabeeneja, mineraaliöljyjä tai silikoneja.

ACOn trendikkäät, uudenaikaiset NATUVIVE -ihonhoitosarjat pohjautuvat luonnon omiin raaka-aineisiin, jotka sisältävät valmiiksi iholle tärkeitä rasvahappoja, antioksidantteja ja vitamiineja. NATUVIVE Tyrni- ja NATUVIVE Manteli -tuotteet sisältävät jopa 90–97 prosenttia luonnollisia raaka-aineita, ja niiden pakkaukset on valittu ympäristönäkökulmat huomioiden.

Uusi NATUVIVE Tyrni -tuotesarja on kehitetty normaalille ja sekaiholle. Tyrnimarja sisältää runsaasti C-vitamiinia, mikä tuo iholle kirkkautta ja energiaa sekä vahvistaa sen luonnollista vastustuskykyä. Lisäksi tyrniöljyn sisältämät tärkeät rasvahapot (muun muassa Omega 7), beetakaroteeni ja E-vitamiini suojaavat ja hoitavat ihoa. Tuotesarja sisältää päivä- ja yövoiteen, puhdistusvaahdon sekä kuorintavoiteen.

Apteekin valikoimista ennestään tuttu, uudistunut NATUVIVE Manteli -tuotesarja on erinomainen kuivan ja erittäin kuivan ihon hoitaja. Luomulaatuinen manteliöljy sisältää runsaasti E-vitamiinia, joka antaa iholle kimmoisuutta ja pehmeyttä. NATUVIVE Manteli -tuotteisiin on lisätty ihoa rauhoittavaa Canola-öljyä, uudistavaa sheavoita sekä runsaasti luonnollisia kosteuden sitojia, jotka pehmentävät ihoa. Tuotesarjaan kuuluvat päivä- ja yövoide sekä puhdistusvoide.

NATUVIVE Sea Buckthorn Day Cream Vitamin C

NATUVIVE Sea Buckthorn Day Cream Vitamin C -päivävoide sisältää runsaasti ihoa kirkastavaa C-vitamiinia, ja antioksidanttina toimivaa E-vitamiinia, joka suojaa ihoa. Normaalille ja sekaiholle parhaiten soveltuva NATUVIVE Sea Buckthorn Day Cream Vitamin C -päivävoide palauttaa ihon luonnollisen hehkun.

Hinta (50 ml) noin 16 €.

NATUVIVE Sea Buckthorn Night Cream Vitamin C

Kevyt NATUVIVE Sea Buckthorn Night Cream Vitamin C -yövoide uudistaa ihoa AHA-happojen ja C-vitamiinin avulla. Voide on nopeasti imeytyvä ja lisää ihon kirkkautta ja heleyttä.

Hinta (50 ml) noin 17 €.

NATUVIVE Sea Buckthorn Cleansing Mousse Vitamin C

NATUVIVE Sea Buckthorn Cleansing Mousse Vitamin C on pehmeästi vaahtoava tyrnipuhdistus, joka poistaa epäpuhtaudet iholta hellästi. Normaalille ja sekaiholle kehitetty tuote on raikas, ja sen sisältämä C-vitamiini kirkastaa ihoa. Glyseroli ja sorbitoli tuovat iholle luonnollista kosteutta.

Hinta (150 ml) noin 11 €.

NATUVIVE Sea Buckthorn Face Peel Vitamin C

NATUVIVE Sea Buckthorn Face Peel Vitamin C -kuorintavoide kuorii ja uudistaa väsynyttä ihoa. Normaalille ja sekaiholle kehitetty tyrnikuorinta palauttaa ihon kirkkauden C-vitamiinin ja ekologisten kuorivien rakeiden avulla.

Hinta (50 ml) noin 8,50 €.

NATUVIVE Almond Day Cream Protect

NATUVIVE Almond Day Cream Protect -päivävoide hoitaa ja kosteuttaa tehokkaasti kuivaa ja erittäin kuivaa ihoa. Tuote sisältää luomumanteliöljyä, Canola-öljyä sekä antioksidanttina toimivaa E-vitamiinia. Voide soveltuu erinomaisesti käytettäväksi meikin alla. NATUVIVE Almond Day Cream Protect -päivävoide koostuu 97-prosenttisesti luonnon omista raaka-aineista.

Hinta (50 ml) noin 16 €.

NATUVIVE Almond Night Cream Protect

Runsas NATUVIVE Almond Night Cream Protect -yövoide kosteuttaa kuivaa ja erittäin kuivaa ihoa tehokkaasti luomumanteliöljyn, Canola-öljyn sekä sheavoin avulla. Voiteen hoitavat ainesosat ovat 95-prosenttisesti luonnon omia raaka-aineita.

Hinta (50 ml) noin 17 €.

NATUVIVE Almond Cleansing Cream Protect

Kuivan ja erittäin kuivan ihon puhdistaa hellästi NATUVIVE Almond Cleansing Cream Protect -puhdistusvoide. Runsas voide sisältää luomumanteliöljyä ja Canola-öljyä, ja sen raaka-aineista 90 prosenttia on täysin luonnollisia.

Hinta (100 ml) noin 11 €.

ACOn NATUVIVE Tyrni ja NATUVIVE Manteli -tuotesarjojen tuotteet ovat olleet saatavilla apteekeissa elokuun alusta alkaen.

Markkinointipäällikkö       Annukka Tuomiranta; annukka.tuomiranta@aconordic.com

Tuote -ja kuvapyynnöt:     Terhi Rauhansalo; terhi.rauhansalo@aconordic.com, Puh: 020 763 1600