Paranix Sensitive häätää päätäit hellävaraisesti

Paranix-tuoteperheen uutuus, Paranix Sensitive, hävittää päätäit tehokkaasti ja kohtelee hellästi päänahkaa. Kertahoito riittää karkottamaan epätoivotut loiset sataprosenttisesti.

Päätäitartunnat ovat lisäntyneet, ja täisesonki pidentynyt koko vuoden mittaiseksi. Paranix Sensitive hoitaa päätäitartunnan yhdellä kerralla hävittäen täit ja niiden munat sataprosenttisesti.1 Hellävarainen tuote ei ärsytä päänahkaa ja säilyttää hiukset sileinä ja helposti kammattavina. Paranix Sensitive sopiikin erityisesti pitkille hiuksille.

Paranix Sensitive -liuos levitetään kauttaaltaan kuiviin hiuksiin ja jätetään vaikuttamaan yön yli vähintään kahdeksaksi tunniksi. Tämän jälkeen hiukset huuhdellaan ja pestään tavallisella shampoolla, minkä jälkeen käsittely on valmis. Pakkaus sisältää myös täikamman, jolla kuolleet täit ja niiden munat saa helposti irroitettua hiuksista.

Paranix Sensitiven hellävarainen koostumus sisältää vaikuttavana aineena Oxyphthirine®:a, yhdistettä, joka sisältää dimetikonia, triglyseridejä ja estereitä.

- Ei rasvoita hiuksia

- Ei eteerisiä öljyjä, hajusteita tai alkoholia

- Ei myrkyllisiä torjunta-aineita

- Sopii yli 6kk ikäisille

- Dermatologisesti testattu2

Paranix Sensitive on saatavilla apteekeista toukokuusta alkaen.

Tuotteen hinta on noin 23,50 € (150 ml).

Paranixin täydellisestä täinhoitovalikoimasta löytyvät myös:

- Paranix Sprayn helppokäyttöinen suihkepullo sisältää vaikuttavana aineena mineraaliöljyä ja dimetikonia. Paranix Spray sopii erityisesti pitkille, paksuille tai kiharoille hiuksille, ja käsittelyn jälkeen hiukset on helppo kammata. Hajustamaton. Hinta noin 25 € (100 ml).

- Paranix Shampoo tekee täinhäädöstä yhtä helppoa kuin hiusten pesu. Ei tarvita erikseen shampoota. Tuote sisältää miedon hajusteen. Hinta noin 23,50 € (200 ml).

1. Dr Combescot, Report on ex vivo pediculicide and nit killing activity. 6 August 2006; Ecoparasite Laboratory, Faculty of Pharmacy, Tours, France. F. Militão de Sousa, A. W. Vasconcelos, J. De Nadon, P-Y. Duhot. Treatment of human head lice infestations in a single application with a new galenic lotion. International Journal of Cosmetic Science, October 2010.

2. Comparative skin irritation test – Marc Boue – Grabot, 11 June 2007

Annukka Tuomiranta;

Tuote- ja kuvapyynnöt:
Terhi Rauhansalo
terhi.rauhansalo@aconordic.com.

ACO Pharma Oy on ACO HUD NORDIC AB:n tytäryhtiö. Konserni on menestyvä ja moderni apteekissa myytävien ihon- ja itsehoitotuotteiden kehitykseen ja markkinointiin keskittyvä yhtiö. Valikoimamme koostuu ihonhoitotuotteista lääkkeisiin ja olemme markkinajohtaja monessa tuoteryhmässä. Laatu ja turvallisuus ovat meille tärkeitä arvoja. ACO Pharma Oy markkinoi mm. ACO ihohoitotuotteita, Cliniderm ja Natuvive kosmetiikkaa, Kvilla ja Expigen yskänlääkettä, Predictor raskaustestiä sekä Wartner syylänpoistotuotetta.