Uusi SINOCLEAR tuo apua sivuontelotulehdukseen luonnollisesti

Tukkoinen nenä, paineen tunne poskissa tai silmien ympärillä, ylähammassärky, huonontunut hajuaisti ja korvien lukkiutuminen ovat yleisiä sivuontelotulehduksen oireita. Uusi lääkkeetön Phytosun SINOCLEAR puhdistaa sivuontelot tehokaasti ja helpottaa oireita hetkessä.

Phytosun SINOCLEAR on täysin uusi itsehoitotuote kiusallista sivuontelotulehdusta vastaan. Lääkkeetön tuote sisältää ainoastaan vettä ja luonnosta peräisin olevaa syklaamiuutetta, joka vaikuttaa osmoottisesti laskemalla turvotusta nenän limakalvoilla ja poistamalla ylimääräistä nestettä ja limaa. Lisäksi se stimuloi kolmoishermopäätteitä, jotka saavat nenäeritettä kuljettavat värekarvat liikkumaan ja näin ollen eritteen poistumaan sivuonteloista tehokkaasti.

Phytosun SINOCLEAR -pakkauksessa on kaksi ampullia, joista toinen sisältää puhdistettua vettä ja toinen syklaamiuutteesta valmistettua pulveria. Aktiiviaine valmistetaan lisäämällä vesi pulveriin ja sekoittamalla huolellisesti. Valmis liuos säilyy jääkaapissa 16 päivän ajan. Liuosta annostellaan molempiin sieraimiin yhden kerran päivässä 7–10 päivän ajan. Phytosun SINOCLEARia annostellessa ei pidä hengittää samanaikaisesti nenän kautta sisään, sillä tämä saattaa voimistaa tuotteen vaikutusta edelleen.

Tuotetta suositellaan käytettäväksi noin kaksi tuntia ennen nukkumaan menoa. Mahdollisen voimakkaan vaikutuksen vuoksi autolla ajamista tulee välttää kaksi tuntia Phytosun SINOCLEAR -suihkeen ottamisen jälkeen. Phytosun SINOCLEAR soveltuu aikuisille ja yli 12-vuotiaille lapsille. Raskaana oleville ja imettäville naisille ainoastaan lääkärin ohjeen mukaan.

Phytosun SINOCLEAR saa limakalvoilla aikaan ohimenevän ärsytyksen, mikä aiheuttaa eritteen refleksinomaisen tyhjentymisen nenästä ja sivuonteloista. Muutaman minuutin päästä suihkeen käytöstä voi nenässä esiintyä polttavaa tunnetta tai kutinaa, aivastelua sekä silmien tai nenän vuotamista. Tämä on osoitus siitä, että Phytosun SINOCLEAR tehoaa.

Saatavilla apteekeista reseptivapaasti tammikuun 2013 aikana. Hinta noin 30 euroa.

Tuote- ja kuvapyynnöt: