Värilliset ACUVUE Ò 2 COLOURS TM -piilolinssit kahden parin paketissa

Report this content

LEHDISTÖTIEDOTE Helsinki, Finland 6.5.2003 Värilliset ACUVUE ® 2 COLOURS TM -piilolinssit kahden parin paketissa - kokeilijoille, vaihtelunhaluisille, erikoistilanteisiin tai säännölliseen käyttöön Johnson&Johnson Vision Care lanseerasi tänä keväänä ACUVUE ® 2 COLOURS TM värilliset piilolinssit kuuden parin pakkauksessa. Nyt sen rinnalle lanseerataan myös kahden parin pikkupakkaus. ACUVUE ® 2 COLOURS TM värilliset piilolinssit eroavat muista markkinoilla olevista värillisistä piilolinsseistä mukavuutensa ansiosta. Mukavuus perustuu linssien valmistusmenetelmään, jossa väri kapseloidaan linssin sisään. Se antaa värille samalla intensiivisen tehon. "Uusi pikkupakkaus mahdollistaa ACUVUE ® 2 COLOURS TM piilolinssien mukavuuden ja kosmeettisen tehon testaamisen, oli kyseessä sitten ensi kertaa piilolinssejä käyttävä tai vaihtelunhaluinen piilolinssien vakiokäyttäjä. Kokemuksen perusteella kuluttaja voi ratkaista, ostaako värillisiä ACUVUE ® 2 COLOURS TM linssejä säännöllisesti ja kuuden parin pakkauksessa vai hyödyntääkö erikoistilanteissa pikkupakkaukset ja eri värivaihtoehdot. Tätä joustavaa mahdollisuutta ei ole ennen ollut", Annika Taesler-Höijer Johnson&Johnson Vision Care Pohjoismaiden markkinointipäällikkö kertoo. Valittavana on kahdenlaisia ACUVUE ® 2 COLOURS TM -piilolinssejä: peittävä tai sävyttävä -4 silmän värin muuttavaa, peittävää sävyä: sininen, harmaa, vihreä ja hunaja -3 silmän sävyä vahvistava sävyä: sininen, vihreä ja turkoosi. ACUVUE ® 2 COLOURS TM värillisiä piilolinssejä voi käyttää, vaikka ei tarvitse näön korjausta. Ne sopivat myös likinäköisyyden korjaamiseen aina vahvuuteen -6.00D asti. Linssi suojaa silmää auringon UV- säteilyltä, mutta ei korvaa aurinkolaseja, koska linssi ei peitä koko silmää. Samaan aikaan värillisten ACUVUE ® 2 COLOURS TM -piilolinssien lanseerauksen kanssa on meneillään kansainvälinen kilpailu ACUVUE Stopping Power Competition, jota mainostetaan tv:ssä, nuorten aikakauslehdissä ja elokuvateattereissa. Kilpailu toteutuu 23 maassa. Kustakin maasta valitaan ehdokas Lontoon loppukilpailuun, jossa valitaan kuusi silmiltään viehätysvoimaisinta. He pääsevät näyttelemään kansainväliseen lyhytelokuvaan. Kilpailuaikaa on kesäkuun loppuun asti. Lisätietoja kilpailusta on sivulla www.acuvue.tm.se/fi. Lisätietoja: Johnson & Johnson Vision Care, Annika Taesler-Höijer, Marknadschef Nordics Puh. +46 8 626 23 97 tai +46 70 650 76 08 Evia Helsinki Oy, viestintäkonsultti Taina Luova Puh. 09 1255 2206 tai 050 3641980 taina.luova@evia.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/06/20030506BIT00060/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/06/20030506BIT00060/wkr0002.pdf