Adapteo Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 pykälässä tarkoitettu liputusilmoitus

Adapteo Oyj Pörssitiedote 7.10.2019 klo 12.10 CEST

Adapteo Oyj (”Yhtiö”) on 4.10.2019 vastaanottanut arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 pykälän mukaisen ilmoituksen Nordea Funds Oy:ta.

Ilmoituksen mukaan Nordea Funds Oy:n omistusosuus Yhtiön osakkeista ja äänistä on 3.10.2019 noussut yli 5 prosentin rajan. Nordea Funds Oy:llä on yhteensä 2 252 493 osaketta ja 2 299 240 ääntä, mikä vastaa 5,04108 prosenttia Adapteon osakkeista ja 5,14570 prosenttia äänistä.

Adapteolla on yhteensä 44 682 697 osaketta, joista kukin osake tuottaa yhden (1) äänen.

Nordea Funds Oy:n osuus ilmoituksen mukaan:

% osakkeista ja äänistä (A) % osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kautta (B) Yhteenlaskettu %-osuus (A+B) Kohdeyhtiön osakkeiden ja äänten kokonaismäärä
Osuus liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen 5,04108% osakkeista,5,14570% äänistä 0,00 5,04108% osakkeista,5,14570% äänistä 44,682,697
Edellisessä liputusilmoituksessa ilmoitettu osuus (jos liputettu) - - -

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen:

A: Osakkeet ja äänioikeudet:

Osakesarja/osakelaji Osakkeidenja ääni-oikeuksienlukumäärä Osakkeidenja ääni-oikeuksienlukumäärä Osakkeidenja ääni-oikeuksien%-osuus Osakkeidenja ääni-oikeuksien%-osuus
ISIN-koodi (jos mahdollista) Suora(AML 9:5) Välillinen(AML 9:6 ja 9:7) Suora(AML 9:5) Välillinen(AML 9:6 ja 9:7)
FI4000383898 2 252 493 osakkeista,2 299 240 äänistä - 5,04108% osakkeista,5,14570% äänistä -
A YHTEENSÄ 2 252 493 osakkeista,2 299 240 äänistä 5,04108% osakkeista,5,14570% äänistä

B: AML:n 9 luvun 6 a §:ssä tarkoitetut rahoitusvälineet:

Rahoitus-välineenluonne Eräpäivä Toteutusaika Toimitustapa(osakeomistus/nettoarvon tilitys) Osakkeidenja ääni-oikeuksienlukumäärä Osakkeidenja ääni-oikeuksien%-osuus
B YHTEENSÄ

Koko määräysvaltaketju (ylintä määräysvaltaa käyttävästä luonnollisesta henkilöstä tai oikeushenkilöstä alkaen), jonka kautta osakkeita, äänioikeuksia tai rahoitusvälineitä hallitaan:

Nimi %-osuus osakkeista ja äänistä %-osuus osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kautta Osakkeet, äänet ja rahoitusvälineet yhteensä
Nordea Funds OY 5,14570% äänistä - 5,14570% äänistä
Nordea Invest Nordic Small Cap 0,00224% äänistä - 0,00224% äänistä
Nordea Invest Nordic Stars 0,10238% äänistä - 0,10238% äänistä

Timo Pirskanen, talousjohtaja, +358 50 3154320, timo.pirskanen@adapteo.com

Adapteo on johtava pohjoiseurooppalainen siirtokelpoisten tilaratkaisujen tarjoaja. Toimimme Ruotsissa, Suomessa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Adapteo on uusi brändi, jolla on yli 30 vuoden kokemus ja joka syntyi Nordic Modular Groupin yritysoston sekä Cramon jakautumisen kautta. Tarjoamme korkealuokkaisia siirtokelpoisia tilaratkaisuja sekä väliaikaisiin että pysyviin tarpeisiin kouluihin, päiväkoteihin, toimistoihin, asumiseen ja tapahtumiin. Adapteon pro forma -liikevaihto vuonna 2018 oli 221 miljoonaa euroa. Pro forma -liikevaihto sisältää Cramo Oyj:n siirtokelpoiset tilat -liiketoiminnan ja ostetun Nordic Modular Groupin liikevaihdon koko vuodelta.

Muuttuva yhteiskunta tarvitsee mukautuvaa tilaa. Me Adapteolla varmistamme, että kaikilla on oikeanlaista tilaa, jotta ihmiset voivat kasvaa ja yhteisöt kehittyä. Luomme joustavia siirtokelpoisia tiloja, jotka ovat hyväksi sekä maapallolle että tulevaisuudelle. Adapteo on listattu Nasdaq Tukholmassa.

Space to grow

Avainsanat: