Adapteo Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 pykälässä tarkoitettu liputusilmoitus

Adapteo Oyj Pörssitiedote 26.8.2021 klo 16:45 CEST

Adapteo Oyj ("Yhtiö") on vastaanottanut 25.8.2021 arvopaperimarkkinalain ("AML") 9 luvun 5 pykälän mukaisen ilmoituksen Sterling Strategic Value Fund S.A., SICAV-RAIF:lta.

Ilmoituksen mukaan Sterling Strategic Value Fund S.A., SICAV-RAIF:n omistusosuus Yhtiön osakkeista ja äänistä on 25.8.2021 alittanut viiden (5) prosentin liputusrajan. Ilmoituksen mukaan perusteena on osakkeiden tai äänioikeuksien luovutus.

Sterling Strategic Value Fund S.A., SICAV-RAIF:n kokonaisosuus Yhtiön osakkeista ja äänistä ilmoituksen mukaan:

% osakkeista ja äänistä % osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kautta Yhteenlaskettu %-osuus Kohdeyhtiön osakkeiden ja äänten kokonaismäärä
Osuus liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen 0 % 0 % 49 124 722
Edellisessä liputusilmoituksessa ilmoitettu osuus (jos liputettu) 5,0148 % 5,0148 %

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan rikkoutumisen jälkeen:

Osakkeet ja äänet

Osakkeiden ja äänten lukumäärä Osakkeiden ja äänten %-osuus
Osakesarja / osakelaji Suora
(AML 9:5)
Välillinen
(AML 9:6 ja 9:7)
Suora
(AML 9:5)
Välillinen
(AML 9:6 ja 9:7)
FI4000383898 0 0 %
A YHTEENSÄ 0 0 %

Ilmoituksen mukaan liputusvelvollinen ei ole minkään luonnollisen henkilön tai oikeushenkilön määräysvallassa eikä ilmoitusvelvollisella ole määräysvaltayhteisöjä, joilla on suora tai välillinen omistusosuus Yhtiössä.

Lisätietoja antaa:

Jesse Räisänen, Rahoitus- ja sijoittajasuhdejohtaja, +358 45 175 56 88, jesse.raisanen@adapteo.com

Adapteo on listattu Nasdaq Tukholmassa ja se toimii Ruotsissa, Suomessa, Norjassa,  Tanskassa, Saksassa ja Alankomaissa. Vuonna 2020 Adapteon liikevaihto oli 231 miljoonaa euroa.

Avainsanat: