Adapteon tammi-syyskuun 2020 osavuosikatsauksen julkaisupäivä on siirretty marraskuun 2. päivälle

Adapteo Oyj Lehdistötiedote 28.10.2020 klo 08.00 CET

Adapteo, johtava pohjoiseurooppalainen mukautettavien rakennusten valmistaja, julkaisee vuoden 2020 tammi-syyskuun osavuosikatsauksensa maanantaina 2. marraskuuta noin klo 7.30 CET. Neuvottelupuhelu ja esitys sijoittajille, analyytikoille ja tiedotusvälineille pidetään samana päivänä klo 09.00 CET.

Esityksen pitävät toimitusjohtaja Philip Isell Lind af Hageby ja talousjohtaja Erik Skånsberg ja sitä on mahdollista seurata myös verkossa. Englanninkielinen tilaisuus alkaa esityksellä, jonka jälkeen osallistujilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä. Esityksen tallenne ja esitysmateriaali julkaistaan myöhemmin samana päivänä osoitteessa https://www.adapteogroup.com/fi/sijoittajat/taloudelliset-raportit/.

Verkkolinkki: https://adapteo.videosync.fi/2020-11-02-q3

Puhelinnumerot:
Suomi: +358981710310 PIN: 13418852#
Ruotsi: +46 856642651 PIN: 13418852#
Englanti: +44 3333000804 PIN: 13418852#

Erik Skånsberg, talousjohtaja, +46 70 264 70 35, erik.skansberg@adapteo.com

Adapteo on listattu Nasdaq Tukholmassa ja se toimii Ruotsissa, Suomessa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Vuonna 2019 Adapteon liikevaihto oli 216 miljoonaa euroa.