Muutos Adapteon omien osakkeiden määrässä

Adapteo Oyj Pörssitiedote 18.5.2021 klo 08.00 CEST

Adapteo Oyj on luovuttanut vastikkeetta yhteensä 1551 yhtiön hallussa olevaa omaa osaketta henkilöstön osakesäästöohjelmassa, joka käynnistettiin Cramo Oyj-konsernin työntekijöille vuonna 2017. Ohjelman keskeiset ehdot ja jakautumisen vaikutukset ohjelmaan on kuvattu tarkemmin 4.6.2019 julkaistussa jakautumisesitteessä.

Osakkeiden luovuttaminen suunnatulla maksuttomalla osakeannilla perustuu varsinaisen yhtiökokouksen 19.4.2021 hallitukselle antamaan valtuutukseen.

17.5.2021 tapahtuvan luovutuksen jälkeen yhtiön hallussa on 33 360 omaa osaketta.

Jesse Räisänen, Rahoitus- ja sijoittajasuhdejohtaja, +358 45 175 5688, jesse.raisanen@adapteo.com

Adapteo on johtava pohjoiseurooppalainen joustava kiinteistöyhtiö. Rakennamme, vuokraamme ja myymme mukautettavia rakennuksia kouluiksi, päiväkodeiksi, hoiva-alalle, toimistoiksi, majoitustiloiksi ja tapahtumiin. Tiedämme, että yhteiskuntamme muuttuu valtavasti tulevina vuosina. Mitä tahansa tulevaisuus tuokaan, uskomme, että mukautettavuus on paras ratkaisu. Modulaarisen ja kestävän rakennuskonseptimme ansiosta rakennustemme käyttötarkoituksen voi vaihtaa tai niitä voi muuntaa, suurentaa tai pienentää muutamassa viikossa. Rakennuksemme voi ottaa käyttöön muutamaksi päiväksi tai toistaiseksi ja ne on aina optimoitu senhetkisiin tarpeisiin. Näin rakennamme mukautuvia yhteiskuntia.

Adapteo on listattu Nasdaq Tukholmassa ja se toimii Ruotsissa, Suomessa, Norjassa,  Tanskassa, Saksassa ja Alankomaissa. Vuonna 2020 Adapteon liikevaihto oli 231 miljoonaa euroa.

Avainsanat: