AddSecure ostaa Telia Finlandin hälytyksensiirtoliiketoiminnan

Lue alkuperäinen

Telian Alerta-hälytyksensiirtopalveluiden ja niihin liittyvien lisäpalveluiden hankkimisen myötä AddSecuresta tulee hälytyksensiirtoliiketoiminnan markkinajohtaja Suomessa.

AddSecure, yksi Euroopan johtavista kriittiseen ja tietoturvalliseen viestintään keskittyvien ratkaisujen tarjoajista, on allekirjoittanut sopimuksen, jolla se hankkii Telian Alerta-palveluiden liiketoiminnan Telia Finlandilta. Telian Alerta-palvelut tarjoavat luotettavaa hälytyksensiirtoa ja turvajärjestelmien etähallintaa sekä julkiselle että yksityiselle sektorille. Kaupalla on myös strategista arvoa, sillä sen myötä AddSecure nousee johtavaksi hälytyksensiirtopalveluiden tarjoajaksi Suomessa.

”Telian Alerta-palvelut sopivat strategisesti hyvin AddSecurelle. Kokeneen ja markkinan hyvin tuntevan tiimin ja Alerta-palveluiden myötä vahvistamme toimintojamme, jotta voimme edelleen kasvaa ja laajentua Suomessa”, kertoo Stefan Albertsson, AddSecuren toimitusjohtaja.

Telian Alerta-palveluiden asiakkaille kauppa ei aiheuta katkoksia hälytyksenvalvontapalveluissa, eivätkä muutokset vaikuta hälytinjärjestelmien toimintaan.

”Kokeneena hälytyksensiirron ja turvallisen viestinnän toimijana odotamme innolla, että saamme jatkaa laadukkaan palvelun tarjoamista Telian Alerta-palveluiden asiakkaille. Telialla palvelusta vastaaville työntekijöille kauppa on mahdollisuus päästä osaksi alati kasvavaa eurooppalaista toimijaa, jonka liiketoiminnan keskiössä on turvallinen ja valvottu hälytyksensiirto”, sanoo Hannu Kupila, AddSecure Finlandin maajohtaja.

Telian Alerta-palveluiden 19 työntekijää siirtyvät AddSecurelle kaupan myötä.

Avainsanat: