​Paetronicsista tulee Vehco

Lue alkuperäinen

Vehco ilmoittaa Suomen johtavan raskaan kaluston hallintajärjestelmien toimittajan, Paetronicsin nimen vaihtamisesta Vehcoksi. Yhden vahvan tuotemerkin avulla yritys voi toimia tehokkaammin kaikkialla Pohjoismaissa ja sen ulkopuolella.

AddSecuren omistama Vehco ilmoitti tänään nimeävänsä uusimman hankintansa Paetronicsista Vehcoksi. Suomen johtava raskaan kaluston hallintajärjestelmien toimittaja Paetronics on ollut osa Vehcoa tammikuusta 2019 lähtien ja toimii jatkossa saman brändin alla. Yhdistämällä Paetronicsin toiminnot ja nimen Vehco nopeuttaa kasvuaan ja vahvistaa asemaansa Pohjoismaissa.

Asiakkaiden ja yhteistyökumppanien osalta nimenmuutos ei vaikuta tarjottujen tuotteiden tai palvelujen laatuun, mutta ne hyötyvät lisätuotteista, ohjelmistoista ja innovaatioista.

”Tarjoamme edelleen asiakkaillemme Suomessa ja kaikkialla Euroopassa parhaita ajoneuvo- ja kuljetusalan hallintapalveluita, kun asiakkaamme saavat kansainvälisen brändin monia etuja”, sanoo Paetronics Oy:n toimitusjohtaja Mika Kivelä.

”Kaksi kokenutta organisaatiota yhdistää nyt kaiken osaamisensa yhteiseen tuotemerkkiin, joka kertoo asiakkaille, että Vehco on johtava toimittaja kun on kyse FMS-järjestelmistä Euroopassa. Paetronicsilla on vakiintunut asema Suomen markkinoilla, ja meillä on vahva perusta Vehco-brändin rakentamiselle ja vahvistamiselle Pohjoismaissa ja muuallakin ”, kertoo Vehcon toimitusjohtaja Johan Frilund.